Helga-Marie Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har en kusine som hadde termin nå den 4 aug. snakket med henne 6 juli og da var alt helt bra,med henne å babyen.men i dag var hun på sykehuset fordi hun ikke hadde kjent liv på 2 dager.Det viste seg at denne lille babyen var DØD! 14 dager før termin.Dette er helt tragisk ubesktivelig!.Jeg har selv termin 9 des.Har 2 flotte gutter fra før,vi hadde gledet oss får å barn sammen.det er 6mnd mellom meg og min kusine.Så vi synes dette var kjempe gøy at vi fikk i samme år! Dette barnet var dems 1. hun blir lagt inn på sykehuset i morgen får å bli satt igang til fødsel.Tenk så grusomt, å så sent i svangerskapet da.Det hadde vært best de 3 første mnd.Før man hadde kjent liv og alt. Men vi andre må bare tenke positivt og glede oss får hvert spark vi får!! Lykke til min kjære kusine,vi er glad i deg!!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 uff uff uff det er så trist når slikt skjer =( håper hun har mange runt seg som støtter henne... trøsteklem til dere begge!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Huff, sånne hendelser er bre tragisk og blir like lei meg hver gang jeg leser om det. Sender mange varme tanker.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ååååååååå min største skrekk!! Stakkars mennesker. Det er en helt ubeskrivelig, jævlig urettferdig verden av og til. La oss glede oss over vektøkning, bekkenløsninger, vondter og strekkmerker og være glad vi kan få barn!
Tussa og Sofie Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Åh, nei og nei. Det er så tragisk når slikt skjer. Og jeg tenker på det å skulle føde på vanlig måte og gå gjennom det når man vet at det ikke engang fører til noe "godt" Uff, helt grusomt, stakkars!
Helga-Marie Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 Hei til dere alle!! Vi må ikke bli skremt av dette,men jeg følte så å si dette da jeg og min kusine har vært så gode venner hele livet!! Alle mine tanker går til henne.Får nok ikke sove i natt,da jeg veit hun ligger på sykhuset i morgen:( klem klem
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Så trist, så unødvendig... Ord er ikke nok for å si hvor leit dette er... Like før... Uff for et mareritt...
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Så grusomt, er det rart man er livredd for at noe skal gå galt. Slapp av, du er over det verste når du er tolv uker. Hvordan går det ann?? Vet ikke hva man skal si, er så overveldende. Masse lykke ønskninger fremover til de:o)
Noah A*3 daga over* Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 dette var triste saker...føler virkelig med henne..hadde selv ei på jobben som opplevde det samme... ikke for å virke kald her altså,men er en påminnelse at når en merker ungen slutter å bevege på seg/endrer bevegelsesmønster e det viktig å ta kontakt med føden...ikke nøl et sekund..bedre å ringe engang for mye enn en gang for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå