Gå til innhold

bærbar eller stasjonær... hva har du og hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha ny data men vet ikke helt hva ... brukes mest til bilder og internett .. og noe leksearbeid av ho i 5 klasse .

hva er pluss og minus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo har en stasjonær, men jeg har en bærbar. Mulig det blir en bærbar på sambo også i tillegg. Han har kontor, jeg har stua, derfor bærbar på meg, lett å gjemme vekk....

Skrevet

Vi har begge deler.. Dvs stasjonære er sambo sin og bærbar er min..

Kjøpte meg bærbar fordi jeg alltid har hatt lyst på, pluss at jeg ville ha min egen =) Spes siden jeg tar myyyyyyyyyyyye bilder, og dermed tok opp mye plass på sambo sin..

Skrevet

Jeg har bærbar av den enkle grunn at jeg ikke har plass til stasjonær.

Det er veldig greit med bærbar, men det koster som oftest mer for mindre lagringsplass.

Skrevet

har begge deler vi. men etter at vi fikk den bærbare bruker vi nesten ikke den stasjonære mer...

Skrevet

Jeg har bærbar, men det er bare fordi jeg syns det er mest praktisk med tanke på plass :-)

Skrevet

En av hver, for meg funker laptopen best;-) Gubben er henvist til den gamle stasjonære, hehe:p

Skrevet

Vi har bærbar! Først og fremst med tanke på plass, men også fordi det er veldig enkelt å ta den med meg rundt i huset :P

Skrevet

Vi har to bærbare vi, en til hver ;) Og en stasjonær stående i kottet. Er deilig å slippe å ha en pult stående å ta plass :) Også kan man sitet i sofaen mens man ser tv når man sitter på dataen, er hvor som helst ellers å :) Ute på varme sommer dager å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...