jmca Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Til all denne babysnakkingen og prøvingen?? Min samboer har svært lyst på barn, men synes det er litt mye med alt rundt prøvingen, han vil jo at prøvingen skal være gøy og ikke bare en "må" ting. Er jo enig i det, men blir jo veldigt opphengt i det etter noen pp. Har kuttet ut el testene denne pp og prøver å kose fra dag 10 og ca annenhver dag. Slapper litt mer av denne gang. Hvordan har dere det??
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Denne pp har typen min mast mye om når vi kunne begynne å prøve:) slik har d aldri vært før, men siden jeg hadde en MA i mai har han vist mer interesse. Men han sier fra om d blir mye beby-mas fra min side. Å jeg kan drømme å fantasere mye til tider, så d er ikke så rart;)
jmca Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Så kjekt da.) Sambo er som regel alltid villig, men tror ikke det er like gøy når det det blir sån som: i dag må vi!! er vel gjerne måten eg presenterer det på og:) Men han sa her en dag at om eg sto på hodet en halvtime etterpå så skulle han være med på det meste, haha han trodde han var morsom der...
april d. Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 I likhet med typen til elissa_bett så har også mannen min blitt enda mer engasjert i når vi kan begynne å prøve igjen etter vår MA. Vi er omtrent like engasjerte, men på litt ulike måter. Jeg er kanskje mer praktisk og usexy når det kommer til dette, mens han stadig sier at vi 'må jo gjøre det noen ganger bare for oss selv også, selv om det kanskje ikke blir noen spire av det'. Jeg er nok mer ivrig etter å optimalisere forsøkene enn han er. He he.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Samme her:) hehe.. d er jo vi som får EL, ikke dem. hehe.. så vi vet at akkurat nå MÅ vi gjøre d! Å d kan til tider bli slitsomt for dem. I allefall etter en laang slitsom arbeidsdag. Men jeg får d som jeg vil likevel;)
april d. Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Du har helt rett,- det er jo vi som får både EL og alt som skjer i forbindelse med det. Det kan bli litt jobbpreget av og til, men man har jo et par triks i sekken etterhvert som kan hjelpe med det. He he. God helg!
Kiwi med maispire Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 siden jeg fikk mensen i dag og vi fikk positiv test i forrige uke ble sambo kjempe skuffa i dag. MEN han sa at denne måneden får vi prøve ekstra hardt så den sitter på overtid;) hehe søte sambo:)
liten_en Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Det er ikke noe stress med oss to. Vet det er en del her inne som sliter med motivasjon til å ha sex så ofte osv, men det problemet har ikke vi. Har sex hver dag når ikke han er ute av byen da. Det skjer vel en dag i ny og ne. når vi er ferdige med hverandre(vi gir oss ikke før begge er helt fornøyde) sier han, "ja, der var nok en ladning med soldater sendt ut for å erobre egget".. hehe. Men det å prate om å få barn, eller lage dem, det er det også han som står for. Han sier han vil involvere seg så mye han kan.
Miss Misantrop Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Til Liten EN Det er så kos å høre om menn som engasjerer seg slik som din mann. Drømmen å ha det sånn da... (Litt misunderlig gufs, men glad på dine vegne)
liten_en Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Ja det er litt herlig å se hvordan han involverer seg i alt dette. Hadde aldri trodd det for å være ærlig. Ble positivt overrasket.
Makko med to små gutter Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Her i gården virker det Innimellom som han ikke har fjerneste begrep om hva eggløsning er... Men vi har i mange år brukt persona ("prevensjon basert på sikre perioder og målig av hormonnivå i urin), og han er oppvokst på gård, så litt har han fått med seg. Jeg tror han bevist ikke vil engasjere seg så mye for han er forbredt på at det kan ta tid (søster'ens var igjennom 5prøverør uten hell). Men jeg merker at han også er med fokusert på barn, han kan stoppe på butikken å se på smårollingene, noe han aldri gjorde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå