Gå til innhold

Huff, bare jeg som klarer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli dønn sjuk midt på sommeren??? Og midt i ferien??

Har lagt rett ut i senga siden mandag. Fikk kava meg til lege idag, og hadde en crp på 98 og en kraftig bihulebetennelse. Så nå er det den hestekuren av en antibiotika!

Og vi som skal til danmark til tirsdag og greier... Jøss for noe DRITT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her med bihulebetennelse jeg også...

ikke morro!

kom meg til lege på tirsdagen jeg da!

du vet at om du får sykemelding for en uke eller mer får du de feriedagene tilgode en annen gang???

jeg fikk sykemelding, sa at jeg hadde måttet ofre en tur med ungene fordi jeg er syk...

Skrevet

Hjelper lite når jeg er hjemme i permisjon MENS mannen min har ferie :(

Skrevet

åja.. nei da hjelper det lite...

GOD BEDRING!!!!!

Skrevet

Hehe, takk i like måte!

Kan jeg spørre hva slags penicilin du går på, og hvor lang tid det tok før du følte deg oppegående igjen???

Skrevet

fikk appocillin. er den jeg pleier å bruke når jeg får bihulebetennelse....

tar et par dager før den hjelper for fullt! men det kommer jo litt an på hvor syk man er, hvor fort man kjenner bedring...

jeg har faktisk klart meg uten penicillin denne gangne.. men fikk med resept om at var jeg ikke bedre innen torsdag måtte jeg begynne på den... jeg var ho legen tirsdag kvved, og hadde da crp på 62, så det var jo ikke så mye...

Jeg ville helst ikke ha penicillin, for kroppen min blir såå sliten av det... får masse småsjukdmmer etterpå, fordi det tar lang tid før immunforsvaret bygger seg opp igjen.. og jammen klarte jeg meg uten!!! håper jeg!!! kan ikke bli værre igjen nå tror jeg...

Vær flink med nesespray, ligg på ryggen så det får rent skikkelig baki og virke der.. og ta paracet gjevnlig. Det fikk jeg beskjed om i hvertfall!

Skrevet

Oki, tusen takk for råd! Må nemlig bli bra fort :P

Men to små barn med 19mnd mellomrom, har man ikke tid til å være syk!

Er appocilin 660 her og... Men kjenner det allerede på magen :S

God bedring til deg og =)

Skrevet

spist biola yoghurt eller drikk biola melka. den med blåbær eller bringebær-smak er faktisk veldig god!!!!!

har 18 mnd mellom mine barn jeg også, men de er nå nesten 2,5 og 4 år, så de klarer seg litt selv... men tid til å være syk og pleie seg selv har man ikke...

Skrevet

hehe... kikka på profilen din da..

ser at du bor i buskerud som meg også...

og er bare 3 år yngre enn meg =) haha... morro =)

Skrevet

Hehe, får sjekke profilen din jeg og da :P Hehe

Skrevet

Post til deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...