Gå til innhold

Gifte seg VS få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at mannfolket vil ha unger, men ikke har noe interesse av å gifte seg??????

Får man barn sammen er det en livstids'investering', men gifter man seg så kan man faktisk skille seg igjen om det skulle gå riktig galt!!

Gubben vil såååååååååååååå ha unger, å det vil jo jeg å så det er greit.

Men det kom fram en dag her at før tenkte han som så at en dag kom han til å gifte seg, men nå så har han funnet ut at det har han i grunn ikke noe behov for!!!!!!!!!!

Ble målløs jeg, å klarte ikke svare han på det engang, men NÅ irriterer jeg meg hjel over det!!!!

Hva mener dere om sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære ville gifte seg nå som jeg skal få barn, trygghet for seg selv og barnet. og det likte jeg men samtidig virka det litt sånn først at: vi gifter oss bare fordi vi får barn..men sånn var det ikke.

Synes det er synn at barnefar ikke har lyst til å gifte seg, men vi har jo like rettigheter for folk som er samboere nå!

Snakk med han om det da vet du!!

Skrevet

Det er IKKE riktig at samboere og gifte har samme rettigheter. som samboer arver dere ikke hverandre f.eks. Har dere barn, er barnet/barna eneste arvinger. ( såfremt dere ikke har skrevet testamente). Har dere ikke barn, er det faktisk respektives foreldre som er arvinger.

Derimot, når det gjelder rettigheter vedr omsorgsrett osv, så er vel samboer og ektefeller likestilt.

Skrevet

hm

teit å vil ha barn men ikke gifte seg i grunn... min vil heller ikke gifte seg som jeg forstår, men barn vil han ha

Skrevet

var angående barn og omsorg jeg tenkte på:)

Skrevet

MIn samboer vil ikke ha barn før han er gift... Nå er det et par uker til bryllupet, og vi har begynt å prøve...

Skrevet

Selv ser jeg ikke poenget i aa gifte seg.

Skrevet

jeg er litt enig med balooa & balooa.

det er jo et fint ritual osv, helt klart, skjønner absolutt de som vil gifte seg. feire forholdet og vise verden sikkelig at man tilhører hverandre.

dog, har man det bra som man har det, hvorfor bruke så utrolig mye tid, krefter og penger for å få det på papir at man vil være den andres partner??

Skrevet

Æsj,man MÅ jo ikke ha bløtkakebryllup med tohundre gjester da! Vi stakk til Las Vegas uten at noen viste det,og hadde et superkjapt,flott og enkelt "bryllup",og ei dødskul helg i en helt surrealistisk by!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...