Alba44 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hvordan står det til med dere?? ) Titter innom her av og til for å følge med dere, men det meste av min tid nå bruker jeg naturligvis sammen med sønnen min. Hektisk å være hjemmeværende mamma. Hehe.. Det går fortsatt veldig bra med oss ) Lillegutt er nå 6 uker og har passert 3 kilo!! Noen av klærne i prematurstørrelse begynner å bli for små, så klærne hans i str. 50 passer mye bedre nå. Flotte sommerdager ønskes dere alle!! klem,
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 heihei =) hvor tidlig kom gutten din og hvor stor var han da? jeg har rukket å bli 32+3 og er utålmodig som fy... håper på fødsel om 5 uker eller så jeg =) men må nok vente bortimot 10 uker ja, typisk min flaks....
Alba44 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Ikke så lenge igjen for din del nå, Sauen!! ) Spennende tid du har foan deg nå. Formen brukbar da? Gutten min kom til verden da jeg var 33+0 på vei og veide ca 2,3 kg. Gikk ned til 2, men har nå passert 3 kg. ) Rart å tenke på at det ennå er over 1 uke til termin...
attpåklatt!! Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hei kjære du!! Tenkte på å sende deg en pm, men skriver her heller.. :-)) Godt å høre at du trives og har det bra!! Og at lillegutt vokser og har det bra!! Nå er jeg blitt 31+4 selv, og kjenner det skjer ting mentalt. Har sagt lenge at eg ikke er klar selv om eg er lei av å ha vondt. Men nå gleder eg meg masse til å hilse på attpåklatten, og alt det styret som følger med! Begynner å bli klar... hehe!! Har startet å vaske litt klær og ordne litt, koselig er det! Må jo fordele det litt, vet ikke fra dag til dag hvordan formen er. Har endel kynnere som plager meg litt. Litt uvant det, var ikke plaget med de to andre. Er en stund siden eg har hørt fra nutmeg, tror hun har ferie.. og ikke nett i det nye huset enda. Håper hun får en spire snart!! Kjekt du stikker innom og hilser på!! Kos deg videre med skatten din!! *klemme på alba og gutten*
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Heisann - så flott at alt går bra med lillegutt da:o) Ja, det er en hektisk tid med en nyfødt i hus - spesielt en prematur kan jeg tenke meg... Her er det fire dager igjen til termin...men ikke noe tegn på baby for meg enda:o(
Alba44 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 Hei kjære attpåklatt! Så koselig med hilsen fra deg da :-D Savner fortstt tråden vår, jeg. Ble så brått slutt på den.. Tenk at du allerede er i uke 32!! Snart så du er like langt på vei som meg da lillegutt kom til verden!! H*n er like aktiv? Koselig å ordne i stand hjemme til babyen )) I etterkant var jeg veldig glad jeg startet ganske tidlig og hadde gjort endel da fødselen plutselig startet. Hadde jo lange dager på sykehuset med lite tid til å ordne hjemme.. Har dere bestemt navn ennå? Satser på at alt er bra med Nutmeg, og at prøvingen gir resultater )) Hils henne masse fra meg om du mailer med henne! Koser meg masse med skatten min!! Så døgnvill og så trøtt i perioder, men du verden såå fint!! Føler noen ganger jeg lever i en drøm, jeg...han er så fin, så fin... :-D :-D Kos deg masse med barna, mannen og magen din!! Klemmer,
Alba44 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2007 Hei Rutletutt! Nå nærmer det seg for din del ja!! Så rart å tenke på at vi hadde nesten like termindatoer )) Min er om en uke... Satser på at vesla( for det er vel jente du venter?) snart vil ankomme verden :-D Så spennende dager du har foran deg...Kan tenke meg at du er rimelig spent og utålmodig nå.. Krysser fingrene for deg & gleder meg til å høre gladnyheten fra deg ))
*RutIetutt* Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Takk for det:o) Ja, det er sprøtt å tenke på at du faktisk hadde termin noen dager etter meg...og så har du allerede vært mamma såpass lenge:o) Ja, er en jente vi venter og nå er alt klart så hun kan bare komme:o) Begynner å bli rimelig lei nå....bekkenløsningen blir bare verre og verre og har en masse mensesmerter som aldri blir til noe mer (hatt det i flere uker nå) og kvalmen forsvinner heller ikke...blir sistemann for oss dette, ja;o/ Nå sitter jeg bare her og venter på at dagene går....like glad for hver dag som er forbi...for da er vi en dag nærmere til å møte lillesøster:o)
Alba44 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 Skjønner veldig godt at du venter nå, ja.. Er vel ikke så lett å forflytte seg med BL, og menssmerter og kvalme i tillegg så er det lov å se frem til fødsel.. Men dette er sikkert fort glemt når du endelig får lillejenta di ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå