Hyssamaia Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hvordan i huleste får man av den bøylen? Kall meg gjerne blond altså, men jeg finner bare en knapp til å dytte inn på den ene siden. men da henger jo bare bøylen å dingler. HVORDAN får jeg av hele?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 jeg vet heller ikke hvordan jeg skal få den av! kan jo ikke rive alt man har heller......
2 Hærligheter! Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Er det meninga at hele skal kunne tas av da....?? Jeg har alltid trodd at den skulle være sånn..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hadde Quinny før og sånn tar du av bøylen:) Du tar av den ene siden som du har klart,da du vrir på den blir det et lite hull på den siden du ikke får av.Inni det hullet er en tapp,trykk på den og vips får du hektet bøylen av:) Det er fult mulig å få den av.
2 Hærligheter! Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Kanskje di som har laget vogna ikke har tenkt på det da vettu ;0)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 det er nesten umulig å ha voksipose oppi quinnyvogna , må bruke dunpose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå