fiona71*2pp Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg/ har ikke det egentlig... Snuppa spise grøt på kvelden da, og fruktmos. Det får hun fast mellom 18:00-18:30. Etter det er det pupp på sengekanten etter kveldstell, så soving., Men på dagen har vi ingen faste kl slett. hun får pupp på morgenen. Kommer an på når hun våkner, men det er mellom 06-07. Da dier hun gjerne begge puppene,sover litt innimellom, og dier litt til. Men etter at vi er stått opp, får hun bare pupp når hun vil. Er vi på kafe, spiser hun veldig lite, for hun er mer nysgjerrig på alt som skjer rundt omkring. Hun er begynt på å litt fruktmos til lunsj. Prøve å gi henne det mellom 11-12. Men faste kl slett på puppen...det vet jeg ikke hvordan vi skal få til egentlig. Hun er 5 mnd og 1 uke nå.
*ønsker nr 2* Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 langt i fra noen faste tider som mini får mt på.. når han er sulten.. men når vi begynner med fast føde skal hvertfal l det få faste klokkeslett, så godt det lar seg gjøres
selfangerkjerringa Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Vi måtte kjøre streng justis på puppen pga enorm gulping... dvs aldri mer enn 2 - 2 1/2 time mellom måltider. Av og til oftere. Lang historie... uansett - poenget mitt er at uten dette opplegget ville vi nok ikke hatt faste måltider vi heller Og nå når ting har ordna seg med gulpinga (sånn ca i hvert fall) så er vi ikke så blånøye lenger. Hun får lunsj (grøt+fruktmos) og kveldsmat (grøt) til relativt faste tidspunkt, og pupp innimellom ps: hun er 6 1/2mnd
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Vi har heller ikke faste tider nei... blitt litt mer fast i det siste.. men varirerer som regel litt ja=) spiser også svært lite hvis vi er ute.. veldig nysgjerrig den snuppen min
manonym Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Bare pupp gutten min på 5 1/2 måned får, og det er ikke fast! Det kommer ann på når han våkner om morgenen for første måltid, det styrer egentlig resten av dagen. Men er faktisk noen lunde til samme tider alikevel.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Dagen vår ser ganske lik ut som deres, fiona71, fødte 15.feb:)) Eneste faste måltidet er grøten på kvelden, ellers er det pupp når hun måtte ønske Snuppa mi er 5 mnd og 2 uker:) Har tenkt å innføre litt lunsj snart da
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 hahahahahahahahaha.. leste : har alle faste pupper eller disser de... haha. vet ikke hvor jeg fikk det fra!!!!! og som svar.. nei, lillegutt får mat når han er sulten.. men blir vell bedre, når han begynner å få samme mat som oss.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå