Gå til innhold

dere som har bygget hus, hva er dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mest fornøyd med?Vi skal pusse opp barndomshjemmet og trenger tips til lure løsninger. Noen som har sjakt fra bad til vaskerom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ha sjakt fra bad til vaskerom, men det ble glemt i byggeprosessen, pluss at det var så mye rør i taket (gulvet) akkurat der....

Tror jeg er mest fornøyd med det store kjøkkenet. Har kjøkken på 30 kvadrat, skal også bruke det til spisestue. Blir en koselig og fin plass, med stor peis=)

Skrevet

Kjølerom! Utrolig greit å ha god plass til å sette maten. Og dt aller beste er jo å ha det rett inn fra kjøkkenet.

Skrevet

har lyst på stort kjøkken jeg også, og tror det lar seg ordne. Hva slags kjøkkeninnredning har du?

Skrevet

Holder på og bygge nå og er superfornøyd med de de færdigmalte veggplatene,og den lyse kjøkkeninredningen,har også velgt lys baderomsinredning,og syntes det er så rent med lyse farger og tror ikke man blir så fort lei av det som mørke møbler,gulv,vegger og slikt...

Så mitt tips er lyse farger,jør det rent og lyst.

Nei vi har ikke sjakt lurte på den men var ikke lett og få det til ,ble ikke fornøyd med andre rom i huset da....men er sikkert kjempegreit,får det liksom bort med en gang...

Skrevet

har tenkt på det, men vet ikke om det lar seg ordne...ble det mye ekstra kostnad?

Skrevet

ja vil ha alt lyst. mest tidløst tror jeg. gleder meg sånn til å komme i hus, men det er langt opp og frem.

Skrevet

Har du ikke plass, så er kjølehjørne også et meget godt alternativ til kjølerom. Da har du kjøleskap og kjølerom i ett.

Jeg skulle ønske jeg hadde kjølehjørne og spisskammers. Et lite rom ved siden av kjøkkenet, med masse hyller, plass for storinnkjøp av tørrvarer, termoser, matbokser, plastbokser, rullene med alufolie, plastfolie, plastposer, den store kjelen som jeg bruker bare noen få ganger i året, panteflaskene osv......

Skrevet

det var smart, takk for godt tips!!!har skapene overfylt med disse tingene nå og blir sprø.

Skrevet

Er kjempefornøyd med at vi har ett lite rom til å ha alt av sesongklær, sengetøy, gardiner, duker, tja...., slipper å ha det i skapene:)

Skrevet

veldig fornøyd med direkte utgang til terassen fra kjøkkenet ;)

og veldig fornøyd med vaskerom med skitteninngang bak kjøkkenet :)

og stor stue, med plass til tv-krok , sofakrok, og spisestue . .;)

lyst kjøkken !!!

Skrevet

Boden under trappa. Der er det mykje løye der! Egen inngang til vaskerom (med vannslange rett utenfor til spyling av unger), spisskammer på kjøkkenet. Kuttet ut ein del innredning takket være det. Bod på loftet med plass til sengklær, tepper, ekstra dyner osv.

Og selvfølgelig ventilasjonsanlegget vårt. Balansert ventilasjon med varmegjenvinning. Alltid frisk luft i heile huset, pluss sparer på oppvarming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...