twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har gledet meg til denne fri dagen, fri fra type og barn. Hadde lyst til å komme meg ut av huset å gjøre noe annet. Men nå har det seg sånn at ALLE er rest bort for helgen, så blir å tilbringe fredagskvelden forran dataen og tven. Faen hvor kjedelig.
Happy H Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hehe,samma her. eikkje barnefri men mannen e vekke i kveld. kjeda meg rett og slett
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke kjøpt inn noe god mat eller lånt noen gode filmer. Sitter her å synes forferdelig synd på meg...
Happy H Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 nei æsj, eg har nokken tørre skiver og brunost..frister ikkje akkurat.
Alltid Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Har akkurat vært på butikken og kjøpt pops, potetgull og salsadip. Kommer sikkert til å krepere av dårlig samvittighet etterpå, men det blir liksom det eller kjedsomheta da... ;/
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Fant en pariserpizza i fryserer, får grille den i ovnen mens jeg fantaserer om sjokolade, fenalår, bearnesaus, saftig biff, potetgull, dip, jordbær... sikle sikle..
snehvit77 Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Å, skulle aldri gått inn på denne tråden... Fenalår... å nam nam...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Signerer denne... Kjedelig kveld foran pc og tv... :/ Mannen jobber, og svigers er ute en tur.. Ja bor sammen med dem til sept/okt. Vi bygger eget hus så Smågodt får jeg skikkelig vondt i magen av, så sitter her med tørt potetgull som ikke gir meg vann i munnen.. Sku gjerne hatt en saftig ananas, agurk, gulrot og masse sånt sunt å knaska på... Namme namm:) OG en bra film!!!
akasie timotei Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Vi er i samme båt, mannen jobber nattevakt. Alle jeg kjenner er på ferie. Det hender jeg får sånne "vi har det fantastisk her på blabla beach" sms'er og det er jo fint for dem.....
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, ja det er jo festlig... Mannen min jobber "bare" til 23.30 da, så han kommer heldigvis hjem til meg for natta da;) Men dog... Hjelper lite når jeg har sitti mutters aleine siden 18... Vesla sovna omtrent da, så jeg har småtrent litt kommandoer med hunden min... Hehe... Jippi...
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2007 Aldri så galt at det ikke er godt for noe:o) Nå har jeg sittet å kjedet meg forran dataen siden halv 5, begynner å bli ett par timer. Derfor ryggen verker, får holde ut et par timer til. I såfall så har jeg tastet med ei jeg skjelden får tak i, å nå viser det seg at hun kanskje er gravid. Håper det,det hadde vært kult. Sender henne masse masse gravidestøv************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå