Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Fikk dere noen form for info ang det?
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har HB på litt over grensa for hva som er bra.. Og legen satte meg på JERN pga litt lavt jernlager... *stønn* Så ingen info før en jordmor plutselig oppdaget det og ba meg slutte straks på jern og måle ny HB..
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Hehe i alle dager.... Legen gjorde HVA? Javel, noen god forklaring på det fra legen sin side el? Sa JM noe om konsekvenser av høy Hb da? Hva man må være obs på da, hvis det er no spes å være obs på?
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ikke fått snakket med legen, men skal jaggu spørre hva i all verden han tenkte på.. Det er vel bare det at man ikke bør ha for tykt blod.. Tror jeg hørte noe om at man lettere får evt blodpropp etc.. Jeg ble satt på jern fordi jeg hadde litt lavt jernlager, men det hadde ikke enda begynt å gå utover HBen min, så jeg skulle egentlig blitt bedt om å vente og se ang jern.. Drittlege..
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Hva var Hb´n din på forresten? Av ren nysgjerrighet... Min var på 16.5....
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Min var akkurat rett over grensa.. Grensa er 13.5 og jeg hadde 13,6.. Dette gjelder jo da når man er lenger på vei enn 20 uker.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Okei.. Interressant å sjekke den neste gang da, er snart 19 uker på vei... Skal på UL neste uke, og kontroll 7/8. Skal spørre JM igjen da så får jeg se om hun kan svare meg mer grundig på det da... Takk for svar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå