Gå til innhold

Noen med høy Hb under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere noen form for info ang det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har HB på litt over grensa for hva som er bra.. Og legen satte meg på JERN pga litt lavt jernlager... *stønn*

Så ingen info før en jordmor plutselig oppdaget det og ba meg slutte straks på jern og måle ny HB..

Skrevet

Hehe i alle dager.... Legen gjorde HVA? Javel, noen god forklaring på det fra legen sin side el?

Sa JM noe om konsekvenser av høy Hb da? Hva man må være obs på da, hvis det er no spes å være obs på?

Skrevet

Ikke fått snakket med legen, men skal jaggu spørre hva i all verden han tenkte på..

Det er vel bare det at man ikke bør ha for tykt blod.. Tror jeg hørte noe om at man lettere får evt blodpropp etc..

Jeg ble satt på jern fordi jeg hadde litt lavt jernlager, men det hadde ikke enda begynt å gå utover HBen min, så jeg skulle egentlig blitt bedt om å vente og se ang jern..

Drittlege..

Skrevet

Hva var Hb´n din på forresten? Av ren nysgjerrighet... :)

Min var på 16.5....

Skrevet

Min var akkurat rett over grensa.. Grensa er 13.5 og jeg hadde 13,6.. Dette gjelder jo da når man er lenger på vei enn 20 uker.

Skrevet

Okei.. Interressant å sjekke den neste gang da, er snart 19 uker på vei... Skal på UL neste uke, og kontroll 7/8. Skal spørre JM igjen da så får jeg se om hun kan svare meg mer grundig på det da... :)

Takk for svar da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...