smakk Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Det var snakk om gamle biler her og jeg hadde en morsom opplevelse i forrige uke. Datteren til en venninne av meg satt på med meg og lurte på om jeg kunne åpne vinduet hennes. Jeg svarte at det ble vanskelig siden jeg kjørte og lurte på om hun ikke kunne gjøre det selv. Da sa hun at hun ikke fant knappen, og jeg måtte faktisk forklare henne den gamle sveivemetoden! Hun hadde aldri sett sånn før og syntes det var rart og moro. Satt og sveivet det opp og ned, akkurat som jeg gjorde når jeg var liten og kom i bil med noe så eksotisk som elektriske vinduer.. Hehe, da følte jeg meg gammel da ;o)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hehe... Det er først nå de aller siste årene at jeg har hatt bil med elektriske vinduer....... Jaja, rimelig forhistorisk jeg også, da sikkert.....
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, unger er rare. Dette minnet meg om at jeg skulle hente ungene i barnehagen etter jobb. Hadde med meg en kollega som skulle være med til oss. Hun sto uten for porten til barnehagen og ungene gikk bort til henne. Først spurte de hvem hun var mamma'n til og hvem hun skulle hente. Så hun svarte at hun ikke var mamma til noen. Og da spurte de hvem hun var bestemoren til... det hører til historien at hun er 27 år da... Unger er herlige! )
smakk Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, ja vi bør være flinke å skrive ned slike ting. Kommer mange gullkorn ;o)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Min første bil hadde manuell choke. Noen her inne som har vært borti det før? Hehe...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, lurer på om det var det i min manns første bil, husker ikke helt.... Og sveiv det har vi nå i ene bilen vår, nå også vi. Ikke mye ekstra-utstyr på den, nei... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå