Gå til innhold

kan jeg slutte å amme nå...? 10mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta er nå passert 10mnd når jeg har begynt å jobbe skift. Vanskelig å opprettholde ammingen da, men har prøvd. Hun virker ikke veldig innteresert etter at jeg begynte å jobbe. Ved en annledning bet hun meg så hardt i puppen at jeg begynte å striblø. Prøvde å pumpe meg etterpå. da kom det bare blod. I de to dagene etterpå hvor jeg har fått henne til å die har det gjort fryktelig vondt på det brystet. Eneste måltidet som går helt greit enda er nattmåltidet, men det regner jeg med blir trøblete fra neste uke av siden jeg da jobber natt. Har lyst til å slutte å amme nå naå alt ble så trøblete igjen, men "kan" jeg det? Får så dårlig samvittighet av ikke å bite tenna sammen til 12mnd alder...

PS;

Dette innlegget er ikke ment for å støte noen som gir mme fra fødselen av, vet at dere får friske og fine barn. Var bare ett innlegg om min situasjon akkuratt nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du det! Det høres stressende ut å holde på sånn.

Blø fra brystvorta.. UÆÆ!! Må være fryktelig vondt!

Jeg er imponert over at du har opprettholdt ammingen så lenge jeg!

Skrevet

Jeg synst du kan slutte med gooood samvittighet!!! Synst du er kjempe flink jeg som har holdt på så lenge! Gutten min er snart 6 måneder, og jeg har allerede vurdert å slutte... Lei alt styret, men fant ut at det blir mer styr med flasker og slikt. Så får holde på en stund til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...