Gå til innhold

Trenger råd fort ang stikkpille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på legevakta med snuppa, hun klemte to fingre i ettermiddag. (Klatret opp etter brannslukningsapparatet som sto på gulvet, og det veltet over fingrene hennes. Heng opp alle tunge ting som står på gulvet, damer!!)

Fikk beskjed om å gi smertestillende i kveld og i morgen. Hun fikk ei stikkpille, men bæsjet tre kvarter seinere.

Har den blitt tatt opp av kroppen hennes da? Eller skal jeg vurdere å gi en til hvis hun våkner med smerter i løpet av kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun hadde stikkpilla i rompa i 3 kvarter har den blitt tatt opp av kroppen. Stikkpiller virker nesten med en gang.

Skrevet

Du kan jo sse henne an litt, men alt skal være tatt opp etter 45 min. De løser seg opp kjapt..

Skrevet

Om du ikke såg den i bleia vil jeg tro den er blitt tatt opp. Gutten vår bæsja ganske kjapt etter han fikk stikkpille en gang, og da såg jeg den i bleia, gav bare ny.

Skrevet

den er tatt opp i kroppen da ja.

det tar ikke mange minuttene før det er sugd opp inni tarmen. er så tynn hud der..

så den stikkpilla kommer nok til å virke helt fint.

Skrevet

Takk for svar!

Nei, så den ikke i bleia. Hun sover fortsatt, så jeg går ut ifra at den virker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...