Septemberstjerna og Martine Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har vært på legevakta med snuppa, hun klemte to fingre i ettermiddag. (Klatret opp etter brannslukningsapparatet som sto på gulvet, og det veltet over fingrene hennes. Heng opp alle tunge ting som står på gulvet, damer!!) Fikk beskjed om å gi smertestillende i kveld og i morgen. Hun fikk ei stikkpille, men bæsjet tre kvarter seinere. Har den blitt tatt opp av kroppen hennes da? Eller skal jeg vurdere å gi en til hvis hun våkner med smerter i løpet av kvelden?
englegull Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hvis hun hadde stikkpilla i rompa i 3 kvarter har den blitt tatt opp av kroppen. Stikkpiller virker nesten med en gang.
smakk Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Du kan jo sse henne an litt, men alt skal være tatt opp etter 45 min. De løser seg opp kjapt..
manonym Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Om du ikke såg den i bleia vil jeg tro den er blitt tatt opp. Gutten vår bæsja ganske kjapt etter han fikk stikkpille en gang, og da såg jeg den i bleia, gav bare ny.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 den er tatt opp i kroppen da ja. det tar ikke mange minuttene før det er sugd opp inni tarmen. er så tynn hud der.. så den stikkpilla kommer nok til å virke helt fint.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 Takk for svar! Nei, så den ikke i bleia. Hun sover fortsatt, så jeg går ut ifra at den virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå