Gå til innhold

Julie og Christian (eller noe sånt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi

Herregud, nå husket jeg ikke nicket ditt riktig.

DA er det lenge siden assa..

Hvordan går det?

Ingerbjørg begynner å bli en stor og nydelig jente nå.

12 uker i dag. Tenk da... 12 UKER allerede.

Ingerbjørg har blitt helt hekta på å suge og tygge på ting.

Klør som besatt i gommen. Jeg synes det er tidlig..

Smokk vil hun IKKE ha. Har nå prøvd 3 forskjellige typer.

Hun ler mye om dagen. Ser ut til at det meste er gøy nå.

Er bare sååå kos å se henne smile og le.

Har dere hatt dåp?

Vi hadde det 24.juli.

Sankthansdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her i kveld da????

Skrevet

Heia, jeg er jo ikke hun du vil snakke med, men har et tips til kløingen i gummene:) Kjøp babytannbørste og puss litt over gummene, det liker vesla mi veldig godt:) også kan du jo kjøpe kjølebitering evnt noe på apoteket til å smøre på:)

Skrevet

Takker...

Har kjøpt masse ting..

Skrevet

heia :D:D jeg er her nå, bare tilfeldighet at jeg var innom nå.. går i ett i dagene, urokråka mi er en skikkelig aktiv og blid solstråle :Phehe... bytta nick forresten, men er meg..

ja. tenk.. de er tolv uker gmle i dag!! helt vilt... neste fredag skal vi ta vaksiner, jeg gruer meg :S men men...

dåp har vi ikke hatt ennå, skal ha den 5 august... så er ikke lenge til.. . hjelpes.. glad jeg har mamma so har peil på sånt, vet ikke åssen jeg sku stelt i stand til dåp uten henne :S hehe

Christian er helt vill da.. fekter og sparker og det som er.. sterk er han, reiser seg på stive ben i fanget mitt den rampen.. . drar seg opp i sittende stilling, og jaggu har han ikke begynt med det på egenhånd og, ikke bare ved å holde meg i finga... ligger han på magen holder han hodet oppe nesten konstant, eller dytter seg fremover..

smok er jeg glad mini tar.. hvis ikke hadde jeg blitt smågal :P bruker sånn.. avent ortodent vi, får kjøpt i vanlige butikker, småen elsker de smokkene :P

christia ler også mye.. så og si hele tiden.. enten han ligger alene på gulvet, bir underholdt, eller sitter på fanget... til og med når han spiser er han et stort smil :P men.. han kan nå ha sine dårlige dager og, og de er ekstreme syns jeg :Pmen e sjelden.. stor er han blitt å, nå har vi begynt å bruke no i 62.. langbeint, buksene i 56 er høyvannsbukser.. men bodyene paser :P

hehe

ellers da? bare bra med dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...