melkekua™ Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Tror hun er her fortsatt ja....hvis jeg ikke har sett feil!
Monajenten Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Vannet hennes gikk i tolvtiden i går kveld og vi skrev innlegg i natt frem til firetiden, da skulle hun pakke bagen:) :) Men det kan jo hende hun har kommet tilbake igjen, men syns i så fall det er merkelig.
melkekua™ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Da er hun nok på sykehuset ja, for de sender vel ikke hjem de der vannet har gått.
summer85 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 ikke for å virke sur eller noe altså... men ett spørsmål: hvorfor begynnte så mange å spørre lenge før terminen hennes om hun hadde født? har hun hatt mye problemer i svangerskapet eller tegn til at hun føder før tiden eller noe? spør bare av ren nysgjerrighet..... =) da får vi håpe at hun har født da, å ikke at hun må ligge i ett par dager før noe skjer....... krysser fingrene.. =)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Det er det forskjellig praksis på fra sykehus til sykehus. Både på riksen og ahus er det vel 3 dager de kan la det gå fra vannet går før du blir satt igang, og man får være hjemme i mellom tiden så fremt det ikke er noe spesielt. Men får håpe hun har fått barn :-)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Grunnen til at noen har spurt om hun har født ol, er vel pga at noen her har " spåd" når hun kom til å føde om jeg ikke har tatt feil. Så vel for å skjekke om noen av dem hadde rett
1kar&1møy&meg™ Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 å la noen gå tre dager etter vannet har gått er jo direkte helseskadelig for både mor og barn! Jeg hadde vannavgang uten rier og til meg sa de at praksisen var å la det gå maks 24 timer pga faren for innfeksjon. Jeg måtte gå et halv døgn lenger enn det pga: "Vi setter ikke noen i gang om natta" og jenta mi fikk innfeksjon og måtte ligge i over en uke med antibiotika behandling!!!!! 3 døgn må da være livstruende eller noe sånnt da!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Jeg gikk over 3 dager fra vannet gikk. Vannet gikk på søndagen, fødselen om alderi ortlig i gang hadde 4 cm åpning på torsdag.. Da måtte jeg krangle med legene og jordmor å gi meg keisersnitt, følte noe var galt med guttungen i magen. Etter ks sa dem at morkaken var ved å løsne. Vet ikke om det er pga vannet. Men hadde jeg ikke kranglet meg til ks hadde jeg sikkert fått gått noen dager til. Og da er det ikke godt å si hva resultatet hadde blitt. Men forskjellig praksis på forskjellige sykehus.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Ja, og en anna grunn til at jeg tror folk spør om hu ha fått babyen sin er vell at hu i går kveld skrev at vannet hadde gått og hun hadde små rier, så da er det vell ikke så rart at folk er nysgjerrige på om babyen komt...
summer85 Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 okei, ja skjønner godt at folk spør nå om hun har født, hvis hun skrev at vannet hadde gått... men tenkte på at det ble spurt om det en god stund før terminen hennes.. men hvis hun har blitt spådd å føde den og den dagen, så skjønner jeg godt at noen er nysgjerrige da ja.. tusen takk for svar begge to =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå