Gå til innhold

Hvis man er så jævlig tett i hue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at man fjerner berberisbusker uten hansker, kan man ha det så godt.. Fy f... så vondt. Hvorfor planter folk slike busker? hadde vært greit å vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du si... Skal love deg det er masse sånne her i hage også, bare lar dem gro jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet

... og hvis man fremdeles er like tett i hue to billass med berberisbusker senere kan man ha det like vondt. Hansker, ja, men ikke tjukke nok. Tror jeg er ferdig nå. Skal bare plukke nåler ut av høyrehanda (selvfølgelig høyrehanda) først.

Skrevet

Au :-) Fatter ikke hvorfor folk planter de hekkene der. Det er jo ikke akkurat noen prydbusk? Og så alle de nålene... Vi hadde en sånn hjemme da jeg var lita. Postkassestativet stod klint inntil hekken, og vi stakk oss hver gang vi skulle hente post. Husker alt snakket om at den hekken skulle bort, men den står der den dag i dag. Dersom ikke du var der og røska`n opp da :-)

Skrevet

For fattig til å kjøpe hansker?

Skrevet

Neida, men du skjønner gartneren min har ferie.

Skrevet

*ler*

Unnskyld at jeg spør, jeg er visst knall uvitende i følge noen, hvordan ser berberisbusker ut?

Skrevet

Snå grønne blader som blir røde om høsten, røde avlange bær ca 1 cm, som først er små gule blomster som lukter godt. Ca 2 cm lange, tynne nåler overalt. Blir opptil 3-4 m. høye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...