prekæs Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 ...at man fjerner berberisbusker uten hansker, kan man ha det så godt.. Fy f... så vondt. Hvorfor planter folk slike busker? hadde vært greit å vite.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kan du si... Skal love deg det er masse sånne her i hage også, bare lar dem gro jeg.
prekæs Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 ... og hvis man fremdeles er like tett i hue to billass med berberisbusker senere kan man ha det like vondt. Hansker, ja, men ikke tjukke nok. Tror jeg er ferdig nå. Skal bare plukke nåler ut av høyrehanda (selvfølgelig høyrehanda) først.
Willemo Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Au :-) Fatter ikke hvorfor folk planter de hekkene der. Det er jo ikke akkurat noen prydbusk? Og så alle de nålene... Vi hadde en sånn hjemme da jeg var lita. Postkassestativet stod klint inntil hekken, og vi stakk oss hver gang vi skulle hente post. Husker alt snakket om at den hekken skulle bort, men den står der den dag i dag. Dersom ikke du var der og røska`n opp da :-)
prekæs Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Neida, men du skjønner gartneren min har ferie.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 *ler* Unnskyld at jeg spør, jeg er visst knall uvitende i følge noen, hvordan ser berberisbusker ut?
prekæs Skrevet 8. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2007 Snå grønne blader som blir røde om høsten, røde avlange bær ca 1 cm, som først er små gule blomster som lukter godt. Ca 2 cm lange, tynne nåler overalt. Blir opptil 3-4 m. høye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå