Gå til innhold

Dere med termin i august....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har rdere tenkt å ha på baby'n når dere skal hjem fra føden?

Litt vanskelig å planlegge kanskje, men hva tenker dere det blir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede fått det berømte hentesettet fra min mormor. Det er en bukse, jakke, lue og sokker i fløyel. Så må han vel ha en body i tillegg tenker jeg. Om det blir for varmt eller ikke aner jeg ikke. August kan jo bli varm...

Skrevet

har fått en nydelig Rosa drakt av mamma og pappa, den skal ho få lov å ha på seg, og på første besteforeldre besøket har jeg kjøpt en kjempe søt heklet kjole, med lue og tøffler til,

Skrevet

det kommer jo veldig an på været. Vi skal kun være i bil på vei hjem og der kan vi jo regulere temperaturen ganske bra:)

Det jeg har pakket i kofferten er 1 strømpebukse, bodyer (både med og uten arm), sparkebukse uten fot og en liten bomullsjakke + bomullslue:). Dessuten tar vi med gulpeklut, teppe for å ha i bagen og bærebagen.

Skrevet

Vi har bestem at pappan skal ut å kjøpe hente sett mens jeg ligger på føden:)

Vi gjorde det forrige gang også, syns det var kjempe kosleig jeg, og han også:)

Skrevet

Langermet body, heklet tynn kjole uten armer, sokker og lue.. :) Har termin 24.8 så synes det er litt vanskelig. vips kan d jo være sept og ikke fullt så varmt, eller i motsatt fall, syden varme i midten av aug.. Men tenkte ha ei tynn strømpebukse tilgjengelig sånn i tilfelle. Hun skal jo sitte i bilstol hjem, så synes liksom d hørtes så nakent uten noe bukse eller lign..Har jo ett teppe såklart da. Er jo så stor forskjell på babyer også, noen er varme og noen er kalde.. Så må vel se ann temp litt :)

Skrevet

Har kjøpt en søt liten kjole m tilhørende body... strømpebukse og lue er også klart... må vel ha en liten jakke med ifall det blir litt kjølig, men skal ha med teppe også da:-) storesøster på 13 mndr hadde også body, kjole, strømpebukse og lue + en strikkejakke... hun ble født i juni, men det var ikke den store varmen... storebror på 6 ble født i juli og han hadde på body, bukse, sokker, jakke og lue:-)

Skrevet

Tar med såpass med klær at jeg kan kle på det som er passende for dagen. Både langermet og kortermet body. Sparkedrakt med tynn jakke. I tillegg tar jeg med ett sett med jakke, lue og sokker. Dessuten tar jeg med pledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...