rødhette* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Noen som har linker til gode sider med mange bildeforslag?
Iris80 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Har ingen linker, men ett tips: Hvis du har glatt hår, finn en frisyre med minst mulig bruk av hårnåler. Hos meg skled de ut, å ble stående ut som pigger. Helt forferdelig!!
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 jeg skal være kort på toppen og ved ørene og litt lang nakke....og skal ha diadem på hode
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Tenkte litt på hockey-sveis ja... Hehe.. nei da .... Jeg har temmelig langt hår og setter det ALLTID opp i slik "fort-gjort-frisyre". Dermed så tenket jeg at jeg skulle slippe ned håret på bryllupsdagen. Litt opp på sidene og masse krøller nedover ryggen!
Arb.ledig husmor Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Eg skal ha det litt opp bak, og resten hengende nedover skuldrene(iallfall sånn eg ser det for meg)... Og så vil eg enten ha en blomst i, eller noen perlebånd ) Ellers tror eg det finnes noen linker på www.dittbryllup.no til hvordan en kan sette opp håret...
Happy H Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 http://www.brides.com/beauty/hairstyles/gallery/editorspick/detail/125408/?pf=Look%3ADown+do&offset=18&page=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå