Gå til innhold

og et spørsmål til dere med 6-8 åringer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de bilsete?? altså sånn pute med rygg og vanlig sele.. har pute vi men fikk vite på biltilsynet i dag at hu SKAL ha sete.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et tantebarn på 7. Han sitter ikke på noenting. =(

Må de det?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke barn i den alderen, men søsken og kusiner... De satt på pute når de var så gamle, og hadde ikke den bilen de skulle kjøre pute, så satt de uten...

Skrevet

de sa det der i dag at de skulle. var pga kollisjon fra siden eller noe. så måtte ut og kjøpe istad jeg da. kunne få 1000 kr i bot om man ble stoppet. vet ikke helt om man skal stole på alt men kjøpte alikevel jeg. lillesøster trenger det senere uansett.

Skrevet

min på 7 sitter i racaro sete.med fast rygg.og trives best i det,bruker pute noen ganger om det skal sitte fler i bilen(blir ikke så trangt da) men han vil ha det store med en gang,,,men rartde må ha sete med rygg,var på trygg trafikk møte i barne hagen og der sa de at pute var godkjent

Skrevet

ja det trodde da jeg og,

Skrevet

Vår eldste er snart 8, sitter på besafe abc sete. Og det skal han gjøre så lenge som mulig! Blir helt matt jeg, "alle" naboene lar sine sitte foran, i bil med airbag og uten sete...

Skrevet

ok føler bare at jeg er litt unormal he he:) hu er jo så stor i det sete hi hi:) men sikkerheten er viktigst så hu får bare se litt dum ut haha:)

Skrevet

Han er snart 7år og skal sitte så lenge som mulig i sete med rygg!!

Skrevet

Søstera mi er straks 8 og hun sitter på pute

Skrevet

Har en 6-åring og en 8-åring, og begge sitter i sete.

Den ene har HYS 1-2-3, den andre har et lignende sete, men husker ikke merket.

8-åringen skal sitte i sete leeenge ennå, hadde jeg tenkt. Han sitter så fint der og har god støtte til nakken.

Skrevet

6-åringen min sitter på sånn pute med rygg og hodestøtte på hvor du bruker bilens sele.. Han skal sitte i den så lenge som mulig! I butikken sa de at siden han er "bare" 124cm lang er han for kort til å slutte med den, fordi han fremdeles trenger å justere selehøyden ved skulderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...