Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 "wow, look at that!" Og det etter at jeg sa han ikke kunne sette sammen to ord i en annen tråd i dag. Sikkert en liten gave fra han til meg på 21 måndeders dagen hans! =)
"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Å så flink han er! =) Gutten min er også 21 mnd. men er ikke i nærheten av å si en setning. Her går det i enkeltord.
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Inntil i dag var det sånn her også. Han pekte på doen når han sa det... Var ikke noe annet enn vann oppi der ;o) Han er ellers en dårlig snakker, men babler ivei på sitt eget språk dagen lang. Det betyr sikkert en hel masse alt han sier, men vi er så dumme vi voksne,at vi ikke skjønner alt. ;o)
Gøril (210406) Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Så flink han er! Moro å se og høre utviklingen deres Jenta vår sa bæææ i dag til sauen og silky til katta vår.. er så koslig. Gratulere med stor gutt Northernlights
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Takk =) Han er ikke baby lengre,nei...langt ifra! Han er så søt der han springer på "småfotan" med den lange,slanke kroppen sin. Han er ganske lang for alderen, og selvsagt verdens søteste lille nurk. =) Han har ei bok med bare babyer avbildet i fine kostymer, og på hver side pekes det og så sier han "baby!" Så det er iallefall både et norsk og engelsk ord ;o) De utvikler seg så enormt fort framover....
Gøril (210406) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 hehe, dem er så søte! Guttungen har et unik sjanse til å lære seg to språk. Håper dere snakker både norsk og amerikansk til han Syns dem blir så fort store. ER ikke lenge siden at snuppa her i huset kom til verden og nå skal hun begynne i barnehagen.. skummelt! Går gutten din i barnehage?
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Nei,han går ikke i barnehage,fordi jeg har jobbet nattskift,og mannen min er ufør.Så vi har ikke trengt barnehageplass. Men når vi flytter skal jeg være hjemmeværende ei stund (er veldig sliten av jobbing på natta,og trenger å komme meg i form). Da tenkte jeg finne en åpen barnehage eller lekegruppe, for han trenger mer og mer andre barn å leke med. Søsknene hans er litt store, så vi må finne ei småbarnsgruppe. Gir meg en sjanse til å bli kjent med andre mødre også,for jeg kjenner jammen ikke mange der vi flytter (150 mil unna) Og ja,vi snakker begge språk til han. Jeg står for norsken,og alle andre for "amerikansken". Han skjønner godt begge språk =)
Gøril (210406) Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Det er tøft å flytte til ukjent sted hvor man ikke kjenner så mange, men som jeg forstår har du prøvd dette før og greid deg fint! Du er ei tøff dame med stå på vilje! (ser jeg deg som iallefall) Jeg har bodd i osloområdet og kjenner enda ikke mange etter mange år... er vel den jeg er kanskje.. trønder og greier.. hehe
bee* Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 lille gutt på 21 mnd lekte med lille søstera da han sa sin første setning.. "DEN ER MIN"!! hehe orginal..
Northernlights Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 hehe...egenviljen er de født med ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå