påskemamma Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har ei flaske somjeg kjøpte i ferien. Er det noen har oppskrift på en slik drink som var så god i Syden?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Kan ikke oppskrift, men må vel minst være kokosmelk, ananas og rom i de:) Søk på nettet?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Ingredienser 4 cl hvit rom 8 cl ananasjuice 4 cl kokoskrem Knust is 1 sk ananas Ha litt knust is i blenderen og tilsett ingrediensene. Kjør blenderen mens du tilsetter is litt etter litt. Kjør til du får en milkshakeaktig konsistens. Pynt med ananasskive Denne fant jeg på art of taste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå