Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg vasker vårt med neutral vaskemiddel til ul, på ull-program... Også legger jeg det til å tørke flatt...
børdi Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 har vasket det på 30 grader med milo i maskinen jeg, så legger jeg det flatt og tørker det og grer det med hårbørsten mens det er vått, og igjen når det har tørket,, Tørker den myke siden først,, så baksiden, Blir så fint så...:-)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 ååja hehe tenkte ikke på sånn ull-program jeg:P men da skal jeg gjøre det ! takk;)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 å takk for tips da skal jeg vaske og gre det nå takker
Katta i sekken Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hei. Det finnes en egen sjampo for lammeskinn. Fikk kjøpt det i en simo butikk. Brukte denne sjampoen og vasket det på ull vask.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 åja jøss det visste jeg ikke:P skal huske på det til neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå