Gå til innhold

tåler dere sola??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp kommet hjem fra hytteidyll i oslofjorden, med soleksem!

 

aldri hatt det før, og regner med at graviditeten spiller en rolle!

så hvordan står det til med pigmentene deres?

 

soleksem mer kjeeeempevondt!!!

måå bare syte litt! auuuuu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hvordan pigmentene mine er nå i sola for jeg blir svimmel og kvalm bare jeg nærmer meg sola, (jeei, ikke veldig) men du får bare smøre deg etter beste evne og glede deg til neste sommer...

 

Skrevet

Har ikke merket noe til det her i regnet i hvertfall:o) Alt forandrer seg under graviditeten,huden blir med ømtålig.

Skrevet

Ja, det går bra:)

 

Her i Trøndelag har vi jo hatt masse sol i sommer, og det har gått bra. Merker ikke noen forskjell fra før jeg ble gravid.

 

Koser meg masse:)

Skrevet

Har også fått soleksem i år for første gang, spes på magen og i ansiktet:(

Skrevet

Var i Tyrkia for 4 uker siden og det gikk kjempefint..!

Nå -4 uker senere- sliter jeg med varmen og sola som titter frem..

Er 31 uker og har aldri vært varmere i kroppen enn det jeg er nå..

 

Har ikke merket forskjell ifht pigmenter og hvordan huden som

sådan tåler sola, da.. Pleier å være flink til å smøre meg og smører

meg med høyere faktor i år, så det kan jo ha noe med saken å gjøre..

Skrevet

ikke merka annet enn den positive siden av det jeg: man blir knallbrun av å være gravid!

Skrevet

Vet hvordan soleksem er ja!! Fikk fullt av det i trynet da jeg var i syden da jeg var 14 :P

 

Du skal få lov å syte ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...