line_n & sara Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 jeg har nettopp kommet hjem fra hytteidyll i oslofjorden, med soleksem! aldri hatt det før, og regner med at graviditeten spiller en rolle! så hvordan står det til med pigmentene deres? soleksem mer kjeeeempevondt!!! måå bare syte litt! auuuuu...
Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 jeg vet ikke hvordan pigmentene mine er nå i sola for jeg blir svimmel og kvalm bare jeg nærmer meg sola, (jeei, ikke veldig) men du får bare smøre deg etter beste evne og glede deg til neste sommer...
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke merket noe til det her i regnet i hvertfall:o) Alt forandrer seg under graviditeten,huden blir med ømtålig.
Raych Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ja, det går bra:) Her i Trøndelag har vi jo hatt masse sol i sommer, og det har gått bra. Merker ikke noen forskjell fra før jeg ble gravid. Koser meg masse:)
Mololsen Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Har også fått soleksem i år for første gang, spes på magen og i ansiktet:(
SokkeLaila Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Var i Tyrkia for 4 uker siden og det gikk kjempefint..! Nå -4 uker senere- sliter jeg med varmen og sola som titter frem.. Er 31 uker og har aldri vært varmere i kroppen enn det jeg er nå.. Har ikke merket forskjell ifht pigmenter og hvordan huden som sådan tåler sola, da.. Pleier å være flink til å smøre meg og smører meg med høyere faktor i år, så det kan jo ha noe med saken å gjøre..
prøvekluten+3små Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 ikke merka annet enn den positive siden av det jeg: man blir knallbrun av å være gravid!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Vet hvordan soleksem er ja!! Fikk fullt av det i trynet da jeg var i syden da jeg var 14 Du skal få lov å syte ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå