Kaffe-og-Baileys Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 4 uker? og 5 dager? og i så fall - 4 + 5 i forhold til hva?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hehe ja 4 uker og 5 dager på vei, fra første dag i siste mens. Er da man sier et svangerskap begynner, selv om det ikke er no embryo på gang enda...
Kaffe-og-Baileys Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 ok. leste nettopp om en som søkte på sykehusplass da hun var den lengden på vei, det er jo veldig tidlig!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jøss, ja det var det.. Var det ullevål da el? Hehe veit det er mange som vil dit, og som ikke får plass fordi det er blitt søkt for seint bl.a, så tipper jeg rett fødeplass? JM mi søkte for meg i uke 13, fikk brev noen få uker etterpå om innvilga plass.
Kaffe-og-Baileys Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 rikshospitalet var det! er visst enda vanskeligere å få plass der enn på ullevål!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hehe okei, kunne tenke meg det var en av de to!! Jaja, hvis man får plass ved å være tidlig ute, så greit nok det.. men er det sånn at det er førstemann til mølla? Hørt om folk som bor 5 min unna Ullevål, som fikk plass i Bærum eller Ahus... Så geografiske hensyn kan de vel ikke ta tenker jeg da....
Kaffe-og-Baileys Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 det er førstemann til mølla, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå