Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 det er 5 uker igjen til vesle Mina kommer til verden, å jeg er så nervøs, har syke drømmer om forskjellige fødsler hver natt... Var hos legen for et par dager siden, og fortalte at jeg har begynt å få mye vondt i magen, er sykt kvalm og har menslignende smerter. likte ikke så veldig uttrykket i øynene hennes, men ho sendte i hvertfall en henvisning til ultralyd for å se hvordan ting ligger ann. Har alltid hatt en følelse av at ting skjer før tiden, så vi får nå se da. med min flaks setter vel alt i gang den dagen vi flytter.
*Villekulla* Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Du er ikke den eneste som engster deg. Selv har jeg 4 1/2 uke igjen til KS. Men synes tiden går saaaaaakte...
SokkeLaila Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 9 uker her og kan ikke si jeg er nervøs.. Jeg er livredd!!!! Hehe! Snakker til stadighet om hva vi i all verden har begitt oss ut på.. Men det blir vel bra når den lille har kommet til verden.. Godt å høre at det er flere enn oss som 'lider'! Lykke til!
kaur *har født!* Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 hmmmm... Jeg har også hatt mye menssmerter og vondt nederst i magen.... og en følelse av at ting kommer til å skje før tiden. Har vært forholdsvis i god form, men nå er det vondt å stå og gå hele tiden. Gruer meg sinnsykt!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Jeg sa til samboer i sted at jeg trekker meg! Han får dra alene til sykehust JEG blir hjemme...... selv om jeg har lengtet etter dette før i svangerskapet, så gjør jeg det i allefall ikke nå!!! Men det er helt normalt å tenke sånn jenter..... og ungen kommer uansett :-)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Heheh, jeg er tredjegangsfødende og har helt noia! Og det er jo fullstendig bortkastet energi, for jeg VET jo at jeg takler dette, har jo greid det brillefint toganger før, men likevel..... :-) Det er sikkert sånn det skal være når det nærmer seg.. Er jo så ulidelig spennende også da! :-) Ønsker oss hjertelig lykke til jeg. .-)
*RutIetutt* Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Hvis det er noen "trøst" har jeg hatt mensesmerter og vondt i magen i maaange uker nå...fem dager igjen til termin...så er nok ikke sikkert at det skjer noe før selv om...desverre...jeg er rimelig klar nå, blir sliten av å gå rundt å ha det vondt sånn...(
sebbe Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 ja her nærmer det seg også termin og den er 15.august. Har mye mensmurringer. jeg gruer/gleder meg. Lykke til!
M&MH Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 har alle som har termin rundt 25-26 august følelse at ting kan skje før tiden eller?? hehe...for det har jeg hatt hele sv.skapet. Min samboer drømte at jeg fødte 2 mnd før (heldigvis ikke skjedd), og min mamma tror også jeg får før...pluss et par venninner! Men hater å tenke sånn, for da ender man bare på overtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå