Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er så usikker på om jeg kan fortsette å drikke dette supet? Noen andre som vet?
line_n & sara Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 det skulle gå bra det! protein er jo mat!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 ja.. men spørsmålet er hvor sunt? hehe, vil ikke ha en muskel baby heller..det får holde med at han er turbo!
line_n & sara Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 jeg ville nok ikke tatt max dose, men i "moderate" mengder skal det nok ikke være noe problem! kommer jo alltids litt ann på hvorfor du tar det selv, hvis du i utgangspunktet veier lite, og spiser lite protein, er det ikke noe grunn til å la vær, tvert i mot! og for å bygge muskler v styrketrening, er det bare å fortsette, men som sagt, kansje ikke i enorme doser (pulveret inneholder jo søtningsstoffer jeg kansje ikke ville tatt i store mengder når man er gravid!..men jeg er jo veldig skeptisk til alt søtt som ikke er sukker, jeg da!) babyn vil nok ikke få mere muskler av at du spiser proteiner, det må han trene opp selv! uansett, så trenger han proteiner for å bygge seg opp, nesten alt på kroppen er bygd opp av proteiner, feks så er det en bestemt aminosyre som trengs for å lage en tarm osv! du bør kansje være obs på at mye proteiner er syredannende i kroppen, og i værste fall vil en "sur" kropp forsøke å nøytralisere seg med noe basisk, og det som er lettest tilgjengelig av baser, er kalk, og kalk er lagret i skjellettet! og babyn vil også ta kalk derifra, siden den også trenger det mineralet, derfor kan det være lurt av deg å ta et kalk tilskudd, så du og babyn får nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå