Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er ikke så mye trafikk her nå akkurat...
klampen i bånn Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg har vært litt til og fra, lagd meg nachos=) men jeg er her
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Jeg er her, men bare 5 min til, må steike biffen snart. Fløtegratinerte poteter er allerede i ovnen.Nam, nam...
Pysa Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Jeg er ikke her. Og jeg spiser iallfall ikke sjokolade! Tror jeg er og trener.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 er her nå.. vært litt til og fra i hele dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå