Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Min kan si bø og pappa (som pappaen stolt sier er bevisst, hehe) (Jeg syns det er mer en pa pa lyd jeg da...) Han er 5 mnd og 20 dager!!! Når er det egentlig normalt at babyene begynner å "snakke"?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2007 Jepp, mangler en b i baby....hahahahahaha fjernt!
LisaColli Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 hun sier mye rart, men det er ingen ord. og hvis hun tilfeldigvis sier mamma, så er det nok ikke bevisst hun er 6,5 mnd. jeg lurer på det samme egentlig:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Gullet mitt babler og, men ingen ord nei Han er bare 4 måneder da. Men, her en dag drev vi og tulla med han og så sa vi:oioioioi, og da sa han det samme etterpå Er nok bare tilfeldig, men var veldig morro!
Lonely Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Her har prinsen begynt å si puh/ pup når han vil ha pupp og er 6 mnd,sier også bo å vræler når han vil skremme. Har også sagt ma ma og ba ba og hei..... Er nok ikke helt bevist alt enda nei...men artig allikevel.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Det hender mini på 11 uker skriker mamamamamamama (mama-mama-mama), hvis noen andre enn mamma prøver å trøste og bære når han bare vil til mamma og ha pupp.... Dette er helt bevisst (ha ha ha)
En liten mamma Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Snuppa mi er 5 1/2 mnd, og har i ganske lang tid nå sagt "neineinei!" når ho griner! Syns det er morsomt å høre på! Og her en kveld da jeg masserte henne kan jeg sverge på at ho sa "iiiikke jør de, iiiikke jør de!" Utrolig morsomt!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Christina sier "maema" ...regner med at det betyr mamma da:-B Hun "jabber" generelt veldig mye. Kommer ofte endel ord ut...eksemp, "ma" "nei"....:-B 9mnd.
veronica t Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 miriam e 9 mnd, ho sei mamma, pappa, pupp, titt-tei(har en bamse som heter d) vinke å sei hade, bø. resten e bare babbel, å ho skravle heile dagen... når pusi mjaue så hyle miriam, før å herme etter pusi. D e jo ganske morsomt når dem lære se i snakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå