Gå til innhold

Noen erfaring med Brio barnevogn, duo/kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett i Sverige har de vognene til ca.3000kr. Vet ikke hva Brio koster i norge, men fleste andre merker er jo fra 5000kr. og oppover. Men vil ikke kjøpe bare for at det er billig, må jo være ok også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått med meg to tester av dette merket, og begge testene (tv2 og bladet gravid) ga de BRIO modellene som var med i testen STRYK!!!Sikkerheten ved kulde og bremsene var ikke gode nok. Derimot ser jeg mange med merket BRIO så det virker jo som at de er bra?! men les på testene, trur den ligger ute på nettet fortsatt.. tv2.no ( tv2hjelper deg).

Selv går jeg får det svenske merket Emmaljunga, har hørt mye bra om de!

Skrevet

Viktig å få med seg at det var BRIO HAPPY som fikk strykkarakter, altså den nye modellen. Understellet holder visst ikke mål. De eldre modellene er veldig populære og solide vogner. Man kan visst også kjøpe den nye happy bagen på det gamle understellet etter det jeg har hørt.

Skrevet

...og til info så trakk de tilbake alle vognene med denne feilen på,så nå er også denne happy en godkjent vogn:o)

Skrevet

fin fint.. da slipper vi fremtidige ulykker! :')

Skrevet

hei har vognen selv... kjøpte til min første for 4 årsiden veldig fornøyd.. nr to skal bruke den nå.. anbefalles

Skrevet

Testen til tv2 hjelper deg var LATTERLIG!! Bare så det var sagt, jeg skal kjøpe denne vogna og helt ærlig om det er MINUS 30 grader ute, så ser du ikke meg løpe rundt med ungen uansett..så hvis det skal til for at den blir herpa så holder jeg meg inne med ungen og vogna!

Skrevet

Hei Brio

Vi kjøpte Brio i Sverige i 2005 og var kjempefornøyd med den. Skal bruke den til andremann også. Tror vi sparte ca 3000,- på å kjøpe vogn og seng i Sverige :o)

Skrevet

takker for alle svar! Da tror jeg det blir Brio på meg...

Skrevet

Vi har vært rundt å sett på mange vogner, men både mannen og jeg falt fullstendig for Brio kombivognen. Syns den hadde så mange finesser som andre vogner ikke hadde. Det eneste negative må være prisen 6500,- for ny vogn.

Men vi var heldige å fikk tak i en Brio kombivogn -06 modell for kun 3000,- + masse ekstra med :-))

Så her blir det trilling i Brio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...