Gå til innhold

siklerotte..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm.. det er vel ikke så uvanlig i 2007?

Skrevet

Oi, annie 19:12(meg) og HI er ikke samme pers btw..

Skrevet

Er ikke noe galt i å være 18 år og mor er det vel?? Eller 17 år og mor for den saks skyld...

Moren min hadde så vidt fylt 18 da hun fikk meg... ble forsåvidt folk av meg alikevel.......sånn halvveis.. he he

Skrevet

Samme situasjon som meg engang,du da,siklerotte.

=) Det gikk kjempefint!

I dag er den gutten min blitt til en flott ung mann på nesten 23 år, som selv skal bli pappa til jul.

Jeg skammer meg iallefall ikke over å ha født den gutten!!!

Skrevet

Hva skjer med værden? Skal vi si "fy skam deg" til alle 17-18 åringer som blir gravide??? Hva med å støtte opp litt daa folkens?

Synes du tar det veldig pent Siklerotte som ikke lar deg proveseres... tegn på modenhet kanskje?

Skrevet

Mere "fy-fy" om man går og tar abort,enn ansvar for det man har laget til.

Skrevet

hahahahahaha!!

De "dummes barn" kommer til å ta seg av sånne gamlinger på gammelhjemmet når de sitter der innskrumpa, for de har ingen barn selv som tar dem inn i huset sitt.

Snål danske.

Skrevet

Nå har Asterixa 8 barn, og hun er iallefall ikke dum.

Skrevet

Det har du dessverre rett i, men jeg foretrekker å bli tatt vare på av mennesker som er i stand til å lese hva som står på journalen min når jeg er på "gammelhjemmet".

Skrevet

IQ og omtanke for andre er 2 vidt forskjellige ting.

Mange sykepleiere med lav IQ,men papirene i orden for det. Mange av dem har bra karakterer og null personlighet og omtanke for andre.

Skrevet

Hjelper ikke med omtanke hvis feilmedisinering tar livet av deg.

Skrevet

Litt omtanke ved livets slutt er ikke å forakte ;)

Skrevet

Så sant, så sant :-) "oooops, feil dose" i et medfølende tonefall må være en nydelig avslutning på livet!

Skrevet

Asterixa, er det hunden din?

Skrevet

At jeg var 16 når jeg fikk datteren min, har så absolutt ingenting med min intelligens å gjøre... Jeg har fullført videregående med toppkarakterer og skal få meg en god og trygg utdannelse... Og jeg har relativt høy IQ.... =P

BLÆ

Skrevet

Greit, gi oss rapport når du har tatt utdannelsen din du..... kanskje vi tror deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...