Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 ER det farlig eller ikke når man er gravid? Iflg gravid-bladet er det bare det at det kan modne livmoren men det gjør jo ikke noe om et par uker... =) Noen som vet om det stemmer at det forstyrrer hjerterytmen til babyen eller er det bare tull?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 kan jo se for meg ka babyen tenker inni der. ikke vant med sanne ting som skjer, lyder og vibrering da (om han kan kjenne det) hehe, bare en liten tanke- kjeder meg som søren på jobb.....
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 hehe tror ikke de tenker så mye på det ... =) blir vel litt forundra da men så lenge mamman har det bra er de vel glade vil jeg tro?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 samboeren min er overbevisst om at når den lille kommer ut så er følelsen av en vibrator ved siden av henne samt lyden av den det eneste som kommer til å roe henne ned. Hehe!! Nei, fra spøk til revolver.....Jeg er heller ikke sikker på det der med hjerterytmen etc, men de sier jo at så lenge vibratoren kun brukes på klitoris så er det ingen fare. Så da er i alle fall jeg på den trygge siden=)
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Trenger ikke bruke vibreringen, gjør ikke det.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 har lest mange steder det at en orgasme er som massasje for babyen i magen, og at vibrator ikke er farlig, ville jo tro at vi får vondt før det eventuelt skulle skade babyen, så er nok bare å kose seg
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 okidoki =)kan jo ikke bare ligge der og støve ned heller =P =)
Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 kan jo ikke det, unnskyldningen min er at jeg må jo gi ungen en og annen massasje, så trangt som ho har det stakkar
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 hihihi =) nå har jeg nettopp sneket meg til å bestille litt morro på orion så må jo prøves ut det også... =P
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde den linken på 3timester vettu Sauen. Og jeg har kjøpt meg vibrator i dag...PSYCHO saker, men jeg syntes det var vondt å kjøre den på full "guffe" oppi der...myyyyye bedre utenfor da gitt...hehe, men jeg tenkte å bruke den til å få i gang fødselen jeg da...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 hehe =) joda, man må jo ordne seg til ... kjøpte et sånn sett i lyserosa med en haug med greier. dildo og vibrator og kuler og vibroegg og penisring og noe greier, 359 kroner på orion... hehe blir gøy dette. på dagen 3 uker før termin skal vibratoren brukes og da skal hun UT! =) grattis med ny vibrator da,var den fin, åssen farge? hahaha har så sinnsvakt dårlig humor i dag =P
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Ja, den er stilig, ser ut som bord pynt, men det beste var at jeg satt på verandaen og pakket den opp istad vettu, sambo var på jobb... Så fant jeg ut at jeg skulle ta bilde av den å sende den til han med "se hva jeg har kjøpt" og som tenkt så gjort... Jeg holdt den opp foran meg (med verandaen,stoler å bord i bakgrunnen) knipset bilde å sendte den...gikk 2 sekunder så ringte tlf... Har du kjøpt LILLA parasoll???? Jeg lo så tårene sprutet...så når han kom hjem sto parasollen pent plassert midt på verandabordet...(ingen som ser gudskjelov) Han lo godt selv da også
kazy Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 jeg vilo anbefale dere å kun bruke vibrator utenpå.... på klitoris. dette fordi bakteriene som ligger på vibratoren ikke er heldig å få inn i skjeden.... regner med visst dere vasker den godt, pluss bruker sprit på den så er dere på den sikre siden:) er selv veldig glad i min vibrator, men liker best å bruke den på klitoris og ikke inni:) nyt det hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå