Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg tar alt.. liker det best slik. Vurderer å ta en "hollywood" med voks (er det ikke det det heter? Brasiliansk er vel litt igjen?) Noen med erfaringer?
PrincessElisabeth Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 har ikke så god greie på navnene, men jeg for min del vokser meg nedentil, slipper kløen etter shavingen, blir ikke så rød og slipper hårene på noen uker. Første gang er ubehagelig, når man shaver kutter man hårene og de blir tykkere, mens når man napper/vokser så kommer mykere hår tilbake, etterhvert er det også mange som får betydelig mindre hårvekst nedentil. Jeg bruker også epilator(nappemaskin) på leggene og under armene og slipper stubber dagen etter og slipper hårene på 2-3 uker)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg er helt naturlig jeg. klipper bare så det ikke blir så langt... Ser ut som jeg er i mindretall her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg gjør som deg - tar bikinikanten og litt på lengden. Syns det er mer enn nok, og det gjør mannen min også :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Akkurat nå så føler jeg meg ganske så overgrodd:( Tidligere har jeg brukt å tatt alt eller had bare en liten landings stripe, men nå etter at jeg ble gravid har jeg lat det gro over, eneste jeg barberer er bikinilinjen og kan klippe litt på lengden. Grunnen til at jeg lar det gro er at det vist øker infeksjons faren å glattbarbere seg og jeg fikk infeksjon i forgje svangerskap og vil ikke ha noe av det nå.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har stort sett vokset bikinilinjen, men ganske langt inn og barbert resten,.Prøvde en gang med brasiliansk på meg selv, men fikk det ikke helt til. Gjorde det på en hudpleiesalong for 5 uker siden, og det minsket hårveksten der med over 50%. Jeg er blond, og det blir ikke noe pent med bare en stripe på meg fordi det er så lyst. Foretrekker derfor brasiliansk, å fjerne alt. Anbefaler virkelig å vokse, helt utrolig hvor effektiv det er, blir mindre og mindre for hver gang....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 tar på sidene men lar det være en trekant igjen på midten. men for øyeblikket ser jeg ingenting så nå er jeg nok litt overgrodd. sambo sier det er samma faen for han så gidder ikke stresse nå når jeg er høygravid og alt...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 jeg barberer,bestilte time til brasiliansk voksing før jeg visste om graviditeten,men hun ringte meg opp igjen for hun som skulle gjøre det fikk vite av noen at jeg var gravid og hun sa at det er en viss risiko for abort ved brasiliansk voksing,så da sa jeg nei til timen. Kanskje noe med sammentrekninger og hva smertene ved behandlingen fører med seg? var 1 gang for voksing til meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Jeg liker regnskog( brasiliansk stil) overgrod med palmer
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Jeg gjør absolutt ingenting! Men tror jeg er særdeles heldig i utgangspunktet. Jeg er blond, har lite hårvekst, har ingenting som viser utenfor bikinilinjen, ikke er det langt eller for tett og mannen min liker meg som jeg er! Dessuten har jeg ikke sansen for glattbarbering. Alle må få gjøre som de vil og jeg respekterer andres valg, men jeg er av den oppfatning at håret er der av naturlige årsaker og har som oppgave å beskytte underlivet mitt. (Armene og leggene er noe helt annet).
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Mannen min liker meg glattbarbert, men jeg føler selv jeg ser ut som ei jentunge..Dessuten blir det fort røde prikker og småsår.. Men jeg barberer innimellom, og etterhvert syns jeg det egentlig er ganske deilig å bli kvitt alt. Ellers barberer jeg bikinilinja og kantene og klipper lengden. Skjeggstubber er det verste jeg vet, og jeg kunne aldri vist meg fram naturell heller tror jeg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 jeg har en stripe... føler meg mest vel med det... bruker barberhøvel og syns det funker greit. blir ikke rød eller noe..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Nå er jeg gutt, men jeg vil bare si at hvis dere sliter med å holde dere glatte så er det supert med kort-kort der nede,bruk hårtrimmer. Det varierer litt hvordan hårveksten er,for noen vokser håret i et slags mønster,da er det utrolig tøft med helt kort. Ihvertfall synes jeg at det er helt ok med litt hår,stripe eller trekant, alt under 1 cm er sexy for meg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Tar alt jeg..Orker ikke hår der nede..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Har gjort akkurat det samme som deg. Er ikke lett å få til noe der nede med en stor mage i veien... Men vekk skal den i hvert fall så fort jeg kommer hjem igjen fra sykehuset:-) Har kun tre uker igjen til terminen nå, så det er noe jeg ser fram til:-)
Bystedt Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Jeg liker det best som issen til Vin Diesel, smooooth.... hahahaha.. ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå