kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei. Tror jeg har funnet meg ut den stellevesken jeg vil ha. Men jeg kan ikke se at det er noen "fester" så man får festet reimen frempå vognen, slik at vesken ikke glir ned. Mener å huske å ha sett en link her inne for en god stund siden hvor man kunne kjøpe slike fester. Noen som vet hvor jeg kan finne dette ? Her er foressten linken til den stellevesken jeg har valgt ut. Er det bare jeg som er blind, eller kan dere se feste av noe slag ? Setter stor pris på alt av hjelp :-)
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2007 Oops, glemte å legge ved linken ;-) http://www.laylagrayce.com/detail.aspx?ID=4904
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Bestiller man på www.kiwi-kid.com så får man med ekstra hookz til å feste selve veska på vogna.. Se denne linken her: http://stores.kiwi-kid.com/-strse-454/Ju-Ju-Be%27s-Be/Detail.bok Ellers så kan man kjøpe hookz løst også. Det skal jeg i og med at jeg kjøpte Ju Ju Be All ubrukt/"brukt" her i Norge på nybaktmamma.com.
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Tusen takk for linken akkurat den jeg lette etter :-) Vet du foressten om dette firmaet er villige til å skrive at sendingen er en gave, så man kanskje slipper den dumme tollavgiften ?
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Det mener jeg de gjør, MEN tollerne har litt snusen for firmaet så det hender de stopper den uansett.. Har blitt reklamert litt mye med at de har blitt sluppet igjennom tror jeg.. Hadde vært greit å slippe unna momsen og avgiften de tar for å momse den ja.. :S
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Usj, ja, det er så vemmelig å måtte betale slike avgifter. Kanskje det da lønner seg å bestille den fra hjemmesiden til Ju-Ju-Be, selvom vesken er 7 dollar dyrere der ? Skulle tro jeg sparer litt på det, om det skulle vise seg at jeg er heldig og slipper igjennom tollen. Det kan jo selvsagt gå begge veier, hehe :-) Uansett, tusen takk for hjelpen :-)
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2007 Jeg sniktittet litt på profilen din. Og hællan for en nydelig gutt du venter. Utrolig heldig med 3D ultralyden var du :-)
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Hehehe Tusen takk =) Ja 3D ultralyd var fantastisk.. Lillegutt er etterlengtet nå.. 6 uker til termin!!
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2007 Ja, ikke sant ? :-) Har selv vært på 3D ultralyd men fikk ikke på langt nær så fine bilder som det du fikk ;-) Hvor mange uker var du på vei når du tok 3D UL ? Jeg var 26 + 6. Har selv 9 uker til termin, og klarer ikke å vente til å møte lillegullet :-)
Caelyn Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Var 28+3 da vi var der.. Kvinnedoktor på Nøtterøy. Kjempefornøyde =) Dro litt sent siden gutter visstnok skal være litt senere utviklet enn jenter
kokkelimonke Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, ja jeg fikk høre det i ettertid jeg også. Men da var det for sent gitt. Men jeg skal ikke klage, ble egentlig ganske fornøyd med bildene vi fikk også egentlig. Fikk se ansiktet, bollekinnene og nesa og slikt, kjempe opplevelse :-D Hører jo støtt og stadig om dem som har kommet hjem så skuffet etter 3D ul`en, hvor man ikke kunne se antydning til ansiktet på nurket engang. Var definitivt verdt pengene ja, hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå