Gå til innhold

Angående rier og ctg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye måler en "normalt" sterk rie på ctg.. under födsel altså .. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer etter hva slags ctg maskin de bruker... Maskinene har ulike benevninger på sammentrekningene, så det kan bli ulikt. Noen maskiner går f eks kun til 100, mens andre kan gå til 1000, så det blir litt misvisende.

 

JM og lege sa sist til oss at de ser ikke på utslagene på riene, men hvor ofte og tett de kommer. Om riene er sterke eller svake varierer veldig fra person til person. Vi opplever dem nok ganske forskjellige også vil jeg tro:)

Skrevet

Jeg spurte JM om akkurat det samme under fødsel, fikk beskjed om at det var veldig forskjellig fra person til person, hvor mye fett vi har mm. Måler mer hvor ofte vi har rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...