Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Noen som har dette og vet noe som hjelper?ha hatt dette i flere år... jeg gnir og masserer, sitter med føttene i kaldt vann, har på peppermyntegele, går barføtt... men er like gale uansett. ødelegger nattesøvnen og er helt forferdelig... begynt å få kramper i tillegg... blir gal og tar imot alle tips!
Teltpluggen Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Aner ikke, men lurer på det samme.. Fælt å ligge og prøve å sove og så bare ikke få sove pga de helsikkes beina ikke vil lige i ro:P
melkekua™ Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde i en periode også veldig mye av dette. Tror det har med blodgjennomstrømmningen i beina å gjøre. Jeg begynte å ta mineraler og vitaminer og nå har jeg det veldig sjeldent.... så min tanke er at du mangler noe som kroppen din trenger.
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg er plaget med rastløse armer jeg.....veldig kjedelig når jeg skal sove og ikke får sove pga jeg må bevege armene frem og tilbake.... kanskje jeg også har mangel på noe...
Moyra Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Har slitt med dette selv i en del år nå, og har tydeligvis fått det etter min far og farmor. Jeg går på magnesiumtilskudd daglig, dette får man kjøpt på helsekost. De kveldene det er som verst, fyller jeg en bøtte med iskaldt vann og stikker begge føttene oppi. Dette gjør helt forferdelig vondt, men det får i gang blodsirkulasjonen og er absolut verdft det. Sitter gjerne i en halv time før jeg går og legger meg. Til dere som sliter med å sove om nettene, så er dette absolut et tips dere burde prøve. Det har hjulpet meg gjennom mange forferdelige netter!!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 skal prøve magnesiumda! pleier å ha føttene i kaldt vann men ikke iskaldt. får manne meg opp til det, for kjenner det kommer til å bli fælt i kveld =(
Moyra Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Fyll opp en bøtte med iskaldt vann.. Og stikk de oppi.. Jeg pleier å sitte å hyle og banne og svarte til tårene spretter, Jeg pleier å sitte 30min - 1 time) og det hjelper!!!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 uff høres ikke særlig behagelig ut men alt for å bli bedre=)
Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 jeg har hatt det den siste tiden, er helt ille. ligger jo å spreller med bena som en gal etter jeg har lagt meg, samboeren ble gal av det, hentet det ene setet i sofaen og la den i senga så bena mine lå litt høyere opp enn resten av kroppen, etter det har det vært nesten helt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå