Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 ..å slå pappan sin! Ingen av de han er med som har lært han dette...og ikke går han i bhg heller. Hva skal man gjøre for å få de til å skjønne at dette er galt? han bare ler når pappan sier nei eller fy, ikke lov..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Vi sier nei og "aua".Viser at vi blir lei oss. Så viser vi han at han skal stryke (være god) i stedet for og viser at vi blir glad av det. Vet ikke om det funker, men prøver det ut her ;O)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Vår på snart 16 mnd har begynt å skalle alle og enhver pluss veggen. Med skallingen hjelper det ikke å si nei, da gjør han bare mer. Men hvis jeg later som jeg ikke ser han eller er helt likegyldig gir han seg med en gang. Han hadde også en liten periode der han slo også, da tok jeg hånden hans og sa han måtte være god og kose med hånden i stedet. Det hjalp... men det spørs om det hjelper ved 16 mnd?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Vi sier at "pappa får vond/aua når du slår, Vær god med pappa istede (viser at han skal kose)" Så gjør han det.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 si nei, og au det er ikke lov og så må han bli avvist en stund. sett han ned og si at man ikke kan slå.. vise at du ble sikkelig lei deg!!! 3 min og han kan komme å sitte på fanget ikke finn på å slå tilbake eller gjøre han noe vondt, dette kan bare utfordre han og han kan teste dere hvor langt han kan strekke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå