Gå til innhold

Hurra for salg på undertøysforretninger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker størrelse 65F :-( Må derfor alltid på spesialforretninger for å kjøpe undertøy. Er ikke akkurat billig, men man får jo det man betaler for, så har alltid skikkelig undertøy. Det er nå greit nok.

Men så har jeg siklet etter en BH som bare var helt NYDELIG! Meeen til og med jeg syns at nesten 700,- er litt i meste laget:-/

Men så var jeg på den butikken i går da, for å lete etter en spesiell ting, og tror dere ikke drømmebh'en hang på salg til halv pris da??? :-D

Weee:-D De hadde til og med matchende string i min størrelse igjen! Bh'en hadde de bare i 70 da, men enda en gang hipp hurra for flinke sydamer som skal sy inn bh'en 5 cm for meg:-D

Deilig med skikkelig, flott og sexy undertøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kaller jeg et drømmekjøp ;o) Ser for meg at du danser seiersdansen i bh'n din...hehe!

Skrevet

Hehehe det skulle jeg gjerne ha gjort, men den er på besøk hos sydamen nå da;)

Er knallfornøyd!! :)

Det har jo kommet to nye undertøysforretninger i Bergen som selger bh'er helt ned i størrelse 65 med store cuper, og jeg har jo vært vant til å ha bare svarte og hvite bh'er da. Fint, men liker litt farger. Og endelig kan jeg også kjøpe litt tøft undertøy også!!!

Den jeg kjøpte i går, var bare helt nydelig! Den var liksom i eggeskallfarget silkestoff, med lys rosa blonder enkelte partier. *SUKK* ;)

Skrevet

Drømmer at sånne butikker kommer til nærheten av der hvor jeg bor....sukk sukk.

Skrevet

Hvor bor du da?? :-o

La Senza har nettbutikk også, www.lasenza.com :)

Skrevet

Frogn - nærme Drøbak.

Jøss...skal kikke innom den nettbutikken :o) takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...