Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 I dag kjøpte han jammen forlovelsesringer!! Så da forlover vi oss på den dagen jenta vår blir født. Goingen min!! Har det bare så bra for tida, selv om jeg er ganske lei av å være gravid nå. Men skal vel ikke klage. Bare lagt på meg 5 kg og egentlig i kjempe form bortsett fra litt lite søvn da... Var på ekstra ultralyd i dag fordi legen var usikker på leie, men det var som jeg trodde, hun lå riktig, men langt ned i bekkenet. Men det var en liten bebi sa legen.Helt greit det, så lenge hun er frisk.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Så utrolig koselig da - gratulerer til dere begge :-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Så koselig Gratulerer så masse!! Sambo fridde til meg for akkurat en uke siden, så jeg er ganske så nyforlovet og Fikk ringene på onsdag, så har bare gått m de i to dager....er veldig kjekt
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer så mye til deg også!! Har dere bestemt bryllupsdato enda, eller skal dere vente med det? Jeg kunne tenkt meg å gifte meg 08.08.08 jeg da. 8 er lykketallet mitt...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 gratulerer til dere begge...er visst den store forlovelsesmnd nå...vi forlovet oss også nettopp, men jeg må ha ringen i skjede rundt halsen (har så mye vann i fingrene) lykke til hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Får håpe du har ringen i et kjede og ikke i skjeden .... sorry ... måtte bare
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 ..He he, må le litt, den var god!;-) Gratulerer forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå