Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Tok med meg trillepikene til sønnen min på en biltur idag, for å få de til å levere pakke på døren til datteren deres fra hennes hemmelige barnevenn! Var det dumt gjordt eller bare morro? Gjerne kopier det til skravle for meg!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Mulig det er jeg som er treg her, men jeg skjønte ikke hva du mente jeg....
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Altså, dattra til de som bor der har min sønn som hemmelig barnevenn. Og jeg fant på den ville og litt helsprøe ideen om å levere gaven på døren via mine trillepiker.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Ja, ikke sant! Det var det jeg tenkte da jeg plutselig fikk innfallet mitt jeg også. Disse postpakkene er jo så dyre. Også bor vi jo i samme by. Koseligere å få gave i gavepapir og da enn en postpakke.
Cilla m Neo;) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 mye koseligere det ja, og så spennende da;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå