Gå til innhold

farlig for babyer og se tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sitter i vippe stole og viss tv står på så faller hodet og øyene dit helt automatisk.Han er litt over 2mnd....er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har småtten her gjort hele tiden også. Gjør ingenting sa helsesøster. Men alt med måte da :-)

Skrevet

samme her. min lillegutt er veeeldig fasinert av tven! :) akkurat som mora! hihi saa vi ser paa dr.phil sammen vi! tjihi

Skrevet

Min ser på Tour de France hvis han får muligheten. Er 3 mnd. Sikkert ikke farlig hvis det er i korte stunder av gangen....

Skrevet

Tror ikke det er så farlig, men du kan kanskje passe på at han ikke sitter så nære hele tiden?

gutten vår så også litt tv da han var så liten, nå er han helt uinteressert faktisk (ett år).

Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at dere lar dem se på tv? Bortsett fra at tvn står på hvis eldre søsken ser barne tv olign.?

Setter dere babyene foran tv n eller i nærheten bevisst eller slenger dem på fanget sammen dere for å se et program?

Bare lurer.

=)

Skrevet

Jeg setter ikke ungen foran tven så han skal få se, men vi sitter jo ofte i sofaen og tven står som regel på (dårlig vane..), da ser han alltid den veien. Må kjempe for å få oppmerksomhet fra han da.=)

Skrevet

Nei jeg setter ikke gutten foran tv,men den står jo som regel på om dagen når jeg er hjemme...musikk kanalen står på osv og han ligger i guvlet eller sitter i sofan eller i vippestole så sjer jeg at han ofte vil se på tv...vanskelig og få oppmerksomheten hans da ja.

Skrevet

jeg satt lillegutt i stolen, og gikk på kjøkkenet for å lage litt grøt.. hørte noe spetakkel og roping, og listet meg inn på stua.. da var det pussycat dolls på tv... og han peivet med armene, og ropte.. hehe.. satt ikke han slik at han så på tv, han måtte vri hodet for å se det.. og det gjorde han.. tror jeg har en liten don juan in the making.. hehe

Skrevet

Fra hun var 7 uker har hun vært fasinert av Baby Einstein filmene. Ja jeg bruker tv som barnevakt innimellom. Trenger av og til 25 min til å gjøre husarbeid. Har en jente som legger seg ved midnatt og står opp tidlig og i tillegg bare har smådupper på 20 min. om dagen. Filmene er beregnet på babyer, så 25 minutter av og til tror jeg ikke er hverken farlig eller negativt på noen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...