Gå til innhold

Når folk sier de har maserier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere som forteller at de har såkalte maserier flere uker før fødselen (til og med før uke 30). Synes det høres merkelig ut....

Hvordan vet dere at det er disse såkalte maseriene dere har? Hva får dere til å si at det er maserier og ikke kynnere, noe som er helt normalt å ha?

Trodde maserier var ueffektive rier man har etter at fødselen var kommet igang...men der har jeg tydeligvis tatt fei...

Er det fordi det er mye kulere å skryte på seg tidlige rier eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke sånn at kynnere kke er vonde, men det er maserier, og dermed kan man kjenne forskjell på dem?? Eller tar jeg helt feil no? Har aldri hatt maserier så jeg vet ikke..

Skrevet

Maserier er sterke kynnere som gjør vondt men ikke er rier, altså ikke tar seg opp og fører til noe.

Skrevet

Er maserier det samme som vonde kynnere som ikke fører til noe mer? Da har jeg hatt det lenge gitt!

Skrevet

Maserier kjennetegnes ved at personen som har dem maser noe vanvittig om det.

Skrevet

Jeab, den der fortjener du en medalje for! For en flott definisjon!!!!

Skrevet

med nr tre hadde jeg så vonde og plagsomme maserier at jeg fikk en sprøyte for å stoppe de. jeg har hatt kraftige kynnere de tre siste sv,å det er IKKE det samme som maserier!! :)

Skrevet

Men for å vite at det er maserier, må man ikke da få sjekka åpning, for å vite om det virkelig er maserier?

Skrevet

ja,jeg ble sendt på sykeh pga maseriene,de trodde det var rier,meeen ingen åpning der gitt,å det var det heller ikke 8 timer etter jeg kom på sykeh,da greide jeg ikke mere og fikk sprøyte. den stopper ikke opp ekte rier da,bare falske:)

Skrevet

Maserier eller modningsrier har definitivt noe for seg da. Visst er de vonde og dess flere barn du har hatt dess vondere og mer fremtredende er dem. Har hatt dette med de to siste, og kan ikke sammenlignes med kynnere akkurat. Disse modningsriene har forårsaket at åpningen var 3 cm når de ekte riene kom og fødselen var i gang. Dette har skjedd de to siste gangene,fra ca uke 30,men hyppigst de to siste ukene før fødsel. Venter nå barn nr 4.

Skrevet

Jeg har postkasse, så det er bare å sende medalje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...