Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 for hva fikk han i nakken i natt,da han så film?? jo,ei mus ! hahahaha =0) kl 9 ble jeg vekt av en lettere hysterisk gubbe.han skulle kjøpe feller.kom hjem med 5 stk ;o) å med katta som felle nr 6,skulle han vel være sikra? vell,1-0 til musa så langt =) sikkert ei søt lita skogmus som losjerer i stua vår... kjenner det bobler i magen av latter.gubber skla vel være tøffe?? hehehe,ei lita mus som skremte vannet av han ;o)) kniiis
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde serriøst dødd om jeg fikk en mus i nakken. Jeg oppdaget en mus på hytta og mannen trodde jeg ble drept på stedet. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK... Jeg skjønner mannen din godt... Min mann er redd for innbruddstyver og sendte meg ned i stua for å sjekke da alarmen gikk. Forbannade pyse:) Hva skal vi med mus og menn?
Mamman til M&E Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, flirte godt her nå! Ser liksom mannen din for meg
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 hva vi skal med mus og menn?? joh...menn kan brukes til forfallende arbeid mus til å holde mannen aktiv på stueplan...(ivertfall min,hehe) så mye styr,for noe så lite?? bikkja brydde seg ikke,og katta er sikkert den som dro den med hjem... jeg hadde ikke brydd meg om ikke smurfen vår ligger på gulvet om dagene...får se til natta da,om den "flytter" ut igjen. eller om den tar med resten av familien på besøk ;o)
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hehe... synes jeg ser han står midt i sofaen og hopper!!! Jeg har slåss med katta om ei spissmus i dag jeg... Den var heldigvis dau...musa altså! Katten var ikke videre imponert over mor der hun løp etter med sopebrettet for å feie saken ut av huset....
RajaPia Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Her er det 1-0 til katta. Men han kunne godt latt være å legge byttet sitt oppå mine nakne tær !!! Trodde jeg skulle daue, og vesla hylte. Joda , slasken hadde vært flink gutt og vært på jordet og fanget en svart søt diger van/vån. Eller væn som vi sier her på hedemarken. Takk og pris for at den var dau. Om kvelden fant jeg to framben/bakben av et liknende dyr midt på stuegulvet , sammen med innmaten. Mor i huset var ikke særlig sulten mer den dagen.... )
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 flinke katten =0) hadde bare vår gidda å tatt livet av dyret før den kom hjem med den.... her er det 2-0 til musa ;o) den skremte vettet av storebror på 15 i går kveld,hehe. han skulle skrive ut noe,og hva ploppa ut av skrivern?? jo...musa ;o) nå vet jeg ikke hvor den er.sprang over gitaren før i dag hørte vi. men i di 5 fellene er den ikke. så,denne lille musungen vil ikke ha verken bacon eller ost. for den er bitteliten,hehe.ikke stor å fryktelig som det gubben mente..
Ronja65 Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 He he.. Hvordan går det med musa? Er den i fella??
Travelmor Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Det var en fantastisk fin historie du! ha, ha. Her er nok sofabonden den tøffeste når rester fra kattens jakt skal fjernes. Katten er litt tufs om dagen. Tror ikke den har tålt at vi var på ferie, selv om den ble passa godt på av naboen. I kveld hadde den kasta opp i kjelleren. Det var ikke travelmor, men sofabonden som ordna opp.. ....
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 hehe,endte fredelig dette da.men først måtte jo musa skremme gubben enda mer ;o) for bak kjøleskapet var den.å poppa frem akkurat i det gubben satt der =))) men jeg ble lei denne jakta.så på kvelden mobiliserte jeg "skrem vekk beistet". satte opp 3 feller på rad,og stengsel.men hun var smart,og sprang elegant i stua igjen ;o) så jeg tok frem alt her,og da mener jeg alt.oppdaga at hun var veldig musikalsk da.for inni sittern min,der var hun ;o) dermed kasta jeg ut mus og sitter....prøvde å riste den ut,men nei...så røyke den ut,men heller ikke det hjalp.så hun flytta ut selv i løpet av natta.hvis hun ikke ligger der,røykskada og fillerista.....hehe kan enda ikke skjønne hvorfor den lille saken der skulle skremme han så fryktelig.for den var vel ca 4-5cm,uten hale.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå