dumme mamma Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 da du bodde i Ga_ _ _, jobbet du som lærer da?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Å nei! Da jobbet jeg absolutt ikke som lærer, nei. :-) Jeg ble stort sett bare undervist mens jeg bodde der, jeg flyttet fra kommunen for ca 23 år siden, og har kun vært lærer de siste årene.
dumme mamma Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 såpass ja. Nei bare lurte jeg ;-)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Hehe... Hadde du et detektivopplegg på gang, som skar seg nå? Blir nok vanskeligere for deg å finne ut hvem jeg er, enn for meg da jeg fant ut hvem du er..... :-) Æda-bæda! :-) Tenkte på deg i dag, var på shopping på Strandt.... idag, og hørte ei med omtrent samme dialekt som du, men hun hadde gutt.
dumme mamma Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 hehe, nei det var ikke meg gitt. Har holdt meg langt unna strandtorget i dag det var så fint vær... Hehe ja, pappa har vært i skolestyret i mange år skjønner du. Tenkte at da hadde jeg sikkert funnet det ut. Men, får tenke ut noe nytt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå