Jensin Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har en 5 mnd gammel datter som har bæsjet 6 ganger i dag.. Avføringen er i lysegrønn med grønne flekker, ser akkurat ut som om ungen har spist gress. Men jeg fullammer.. og har ikke gitt henne gress! Ev så fikk hun hånden sin borti litt frisk koriander i går, men hun kan umulig fått i seg mye av det hvis hun klarte å naske med seg litt. Hva er dette!? Ungen har vært i greit humør, bortsett fra halvtimen før bæsjen kommer, da er hun lei seg og grinete. Tydelig at hun ikke har det helt topp da. Men etterpå er alt bare bra
Dotten Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Det er nok ikke gress i bæsjen, selv om det ser sånn ut Husker også at snuppa hadde grønnaktig avføring, og kunne også være litt "slimete". Men det går over av seg selv. Er du veldig usikker, så ta en tlf. til helsestasjonen for råd. Det kan jo være en reaksjon på noe du har spist også
Cilla m Neo;) Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 bruker du ceracette? gutten min fikk grønn bæsj av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå