Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har aldri klipt håret til datteren min på 2 år! Er dette unormalt? alle andre har nemlig klipt håret på dems barn! Hun fikk hår tidlig også(hadde en del da hun ble født) men jeg har ikke klippet, for vil spare langt! kan det fort bli slitt i tuppene? når burde jeg klippe det? kan jeg bare la det gro? håret ser kjempefint ut, selv om det aldri er klipt! hun har krøller også!
tuppa & litjmor Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hvis håret ikke er slitt etter har splittede tupper er det vel ikke nødvendig å klippe det. Jenta mi har klippet håret flere ganger fordi det blir fort splittet og det blir lett flokete og vanskelig å stelle.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har aldri klippet håret til min lille krølltopp på 2,5 år. Så lenge de har krøller så blir det jo ikke sånn ujevn lengde på det.
Snuppa! Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har klipt min 2 åring sikkert minst 10 ganger,hehe.. Men så er jeg firsør da. Er viktig å klippe det jevnt og trutt sånn at det blir tjukt og man får bort babyhåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå