dumme mamma Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Det er SOL!!!! Nå har jeg sittet ute å barbert leggene mine, mens vesla sover. Så digg å sitte ute i sola, og faktisk barbere leggene for å gå i shorts/skjørt. Ikke for å gjemme dem i olabukse/regnbukse. Nå har jeg lekre ...hmmm æh blekfete legger å vise frem ;-) KLarte forresten å slippe barberhøvelen nedi bøtta da jeg var ferdig jeg da... Klomse!!! Hehe æsj barberskum over hele armen for å få den opp igjen da... Jaja. Noen er det ikke håp for ;-) Når tuppa våkner tenker jeg at det blir en bad ute i solen. Det blir nok digg det å.
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Er kjekt når sommeren endelig sniker seg frem!! Gått tur i dag i piratbukse og t-shorte, deilig!! Håper det blir flere sommerdager!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 har vært nydelig her også! klippet gresset i bikini jeg!!!!
cheni Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Det er fine meldinger til i morgen og... da skal jeg kose meg ute med lillegutt hele dagen... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå