Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er SOL!!!!

Nå har jeg sittet ute å barbert leggene mine, mens vesla sover. Så digg å sitte ute i sola, og faktisk barbere leggene for å gå i shorts/skjørt. Ikke for å gjemme dem i olabukse/regnbukse. Nå har jeg lekre ...hmmm æh blekfete legger å vise frem ;-)

 

KLarte forresten å slippe barberhøvelen nedi bøtta da jeg var ferdig jeg da... Klomse!!! Hehe æsj barberskum over hele armen for å få den opp igjen da... Jaja. Noen er det ikke håp for ;-)

 

Når tuppa våkner tenker jeg at det blir en bad ute i solen. Det blir nok digg det å.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjekt når sommeren endelig sniker seg frem!! Gått tur i dag i piratbukse og t-shorte, deilig!!

 

Håper det blir flere sommerdager!

Skrevet

har vært nydelig her også!

 

klippet gresset i bikini jeg!!!!

Skrevet

Det er fine meldinger til i morgen og... da skal jeg kose meg ute med lillegutt hele dagen... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...