nummer 3 kommer i desember Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei. Nå begynner jeg å lure her gitt. Fikk en datter 2. mars. Fikk tilbake mensen 16. mai, hadde også mensen 12. juni. Pleier å ha en syklus på omtrent 28 dager. Altså skulle jeg ha fått mensen forrige tirsdag, Er nå 1 og en halv uke på overtid. Kan jeg være gravid? Noen som har opplevd å ha veldig uregelmessig mens etter en fødsel? tør ikke å ta en test enda, hadde bestemt oss for ikke å få flere barn vi da... hilsen Monica
Veslesnuppa Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hei på deg:) Ta en test sier jeg!!!!!!!!! Skjønner ikke at du ikke alt har gjort det.Er så enkelt og greit. Da får du svaret ditt:)
Dotten Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Du kan være gravid, men samtidig kan du også ha en uregelmessig mens, etter et svangerskap og fødsel. Bruker du prevensjon? Jeg selv fikk mensen 10 uker etter fødsel, fullammet, og har hatt veldig regelmessig mens etter det. Du bør nok ta en test slik at du finner ut av dette, også i tilfellet dere skulle finne ut at du er gravid, slik at du kan ta de avgjørelser som måtte komme! Håper du får et svar du ønsker!! Lykke til!
nummer 3 kommer i desember Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Bruker prevensjon, men har sluttet nå tilfelle jeg er gravid. Når jeg fikk igjen mensen etter forrige fødsel så var den regelmessig med en gang. Må nok få tatt en test. Er egentlig ikke noen avgjørelser å ta, da blir det tre barn på oss i stedet for to..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå