Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 har noen tips til hva jeg kan pynte på toppen av bløtekake, inni skal det være jordbærsyltetøy og vanilijekrem! noen annet enn frukt jeg kan ha på toppen av den hvite kremen?? hjelp, takk
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 sånn strø med forskjellige farger blir det bare kræsj på hvit krem?? aldri brukt det på bløtekake, men bare på sjokoladekake
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 marsipanblomster, sjokoladepynt, skrift av sjokolade, valnøtter, geletopper og annen ferdig kakepynt. Kommer ikke på mer i farten.
mammantil2+1 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er kjempetilhenger av bløtkake med masse, masse, masse jordbær! Jeg ville pyntet med haugevis av bær, nam, nam!
Tokatter_USA Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg dekket Snups' bløtkake med bringebær - så fullt at man ikke kunne se kremen. Det ble kjempepopulært både blant barn og voksne. Jeg hadde bringebær inni også. Men det meste av frukt og bær går vel sammen med jordbær. Barn liker jo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå