Sunniva78 har to små Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har fått tilbud om å være med på en undersøkelse om "effekt av trening i svangerskapet i forebygging og behandling av svangerskapsrelatert sykdom." Er det noen som er med på denne? Er det mye pes, eller helt greit å være med?
Håpefull mamma Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hvor fikk du det tilbudet fra? hørtes jo ganske bra ut.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 jeg og fikk tilbud om det, men måtte la det ligge, da jeg jobber 6 dager i uka, til klokka 17:30 om dagene.. så ble litt mye om jeg skulle bli med på det. hadde jeg hatt tid så ville jeg absolutt ha meldt meg på! jeg tror jeg fikk tilbudet samtidig som innkallelsen til ul'n kom, om jeg husker riktig?
Sunniva78 har to små Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg fikk det i posten i dag, sammen med innkalling for ordinær UL. Virker veldig interessant, men er litt redd for å måtte være mye borte fra jobb... En tilfeldig valgt gruppe blir trukket ut til å være med på organisert trening sammen med fysioterapaut. Jeg føler at jeg allerede har vært borte fra jobben en del, da det har vært mange runder med prøverør. Har selvfølgelig ingen dårlig samvitighet for akkurat det, men ønsker ikke å måtte være borte fra jobb enda mere... Vel, skal vurdere det iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå